قابلیت حذف منو اصلی در گلکسی سامسونگ S7 و گلکسی S7 edge

قابلیت حذف منو اصلی در گلکسی سامسونگ S7 و گلکسی S7 edge

برای افرادی که حرکت های اپل را نمی پسندند و در حال حاضر و پس از آن به سامسونگ از انجام چنین کار هایی امتناع می کند، یک گزینه ی تجربی در گلکسی S7 و گلکسی S7 edge ممکن است آن ها را اندکی ناراضی کند.


هر دو دستگاه با منوی آزمایشگاه سامسونگ در قسمت تنظیمات ارائه می شوند و یکی از گزینه ها در آن قسمت به شما این امکان را می دهد تا اجرای برنامه را از قسمت منوی اصلی خاموش کنید و همه ی آیکون هایتان را در صفحه ی اصلی قرار دهید. بله بسیار مشابه کاری است که اپل از ابتدا انجام می داد و تولید کنندگان از آن در گوشی های چینی استفاده می کنند.
اگر بخواهیم صادق باشیم، این کار سامسونگ و مانور دادن اطراف چنین گزینه هایی آن چنان هم تعجب آور نیست. این شرکت نرم افزار های خود را در طی یک سال اخیر به طور قابل ملاحظه ای ساده کرده است، و ساده سازی بعدی برای سیستمی مشابه iOS که در آن منویی وجود ندارد و همه چیز در صفحه ی اصلی قرار دارند، مدلی مانند TochWiz خواهد بود. مصرف کنندگان به طور منظم تنها به جای برنامه های مورد علاقه ی خود و وجود یک منوی اضافی  برای دسترسی به آن ها می اندیشند که آن ها را گیج نکند و همچنین دسترسی به آن ها را آسان کند. پس این امری معنا دار است که به مجرد این که قفل دستگاه باز شود همه چیز در مقابل شما قرار گیرد.
شایعه شده است که ممکن است اندروید N منوی اصلی را از اندروید حذف کند و گوشی ال جی G5 هم اصلا چنین منویی ندارد. حقیقت این که سامسونگ این گزینه را برای حذف آن دارد پنهان شده است چرا که در دستگاه های جدید آن نشانه های خوبی برای برای همه است تا بتوانند استفاده ا ی ساده تر داشته باشند، درست مشابه قابلیت استفاده ی آسان که در حال حاضر در گوشی های سامسونگ وجود دارد.
اگر به آینده نگاه کنیم به سادگی باید به دنبال یک جدا کننده ی ثالث برای تمایز بین منو و نمایشگر صفحه ی اصلی باشیم.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

amin

سه‌شنبه, 28 فروردین 1397

سلام خانم خوبی میگم توی گالکسی اس7 منو کشویی را چطور فعال کنم؟؟ممنون

پاسخ

ثبت نظر