شیائومی معرفی کرد: گوشی Mi 5 با ویژگی های عالی

شیائومی معرفی کرد: گوشی Mi 5 با ویژگی های عالی

بالاخره انتظارها پایان یافت و شیائومی گوشی Mi 5، آخرین دستگاه مدل بالای خود را امروز، در مراسم پکن و بارسلونا، معرفی کرد. گوشی Mi 5 ادامه دهنده راه گوشی Mi 4 است که 18 ماه پیش عرضه شده بود. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام، رم 4 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و یک باتری 3000 میلی آمپری است.

بدنه این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده است که شیائومی آن را شیشه سرامیکی سه بعدی می نامد. طراحی دستگاه تا حدودی مانند گوشی Mi Note سال گذشته شیائومی و گلکسی نوت 5 سامسونگ است که یک قاب فلزی نیز دارد وسنسور اثر انگشت نیز به دکمه home آن افزوده شده است.

Nikkhah88


Mi 5 واسط کاربری MIUI شیائومی را بر روی اندروید نصب شده، قرار داده و هر هفته نیز نرم افزارهای این گوشی توسط انجمن شیائومی بروزرسانی می شود. فروش این گوشی نیز از یازده اسفند با قیمت پایه 306 دلار برای نسخه اولیه آن و 413 دلار برای مدل بالاتر آغاز خواهد شد. این گوشی هوشمند، در رنگ های مشکی، سفید و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.
شیائومی در مرکز فروش خود یعنی چین و کشورهای آسیایی همجوار، تجربه خوبی از رشد فزاینده فروش محصولات خود داشته است ولی باید گوشی های خود را آمریکا و اروپا نیز بیاورد. مدل فروش این شرکت، فروش از طریق وبسایت این شرکت و در تعداد محدود است و سود خود را هم بیشتر از طریق فروش سرویس ها بدست می آورد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر