خوب ، بد ، زشت ؛ دوئلی از شیائومی Mi 5 ، آیفون 6s اپل و سامسونگ گلکسی S7 ادج !

خوب ، بد ، زشت ؛ دوئلی از شیائومی Mi 5 ، آیفون 6s اپل و سامسونگ گلکسی S7 ادج !

مقایسه مشخصات در یک نگاه !
شیائومی ، سازنده بزرگ گوشی های چینی ، اخیرا سر و صدای زیادی در دنیای گوشی های هوشمند به پا کرده است زیرا با وجود این که برخی از گوشی های دارای این برند در ایالات متحده عرضه نمی شود طرفداران این برند به شهرت و ارزش دستگاه های آن در مقابل بهای پرداختی پی برده اند .

شیائومی Mi 5 گوشی پرچم دار جدید این سازنده است . این گوشی هوشمند ارزان ترین گوشی موجود در بازار می باشد که از پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 بهره می برد . قیمت این مبارز چینی در کشور وطنیش در حدود 300 دلار (  نصف قیمت گلکسی S7 و ال جی G5 ) می باشد .

اگر که چنین خصوصیتی توجه شما را جلب نمی کند Mi 5 از مقایسه مستقیم مشخصاتش با بهترین های عرضه شده در بازار ترسی ندارد . این گوشی پرچم دار از نظر مشخصات شانه به شانه سامسونگ گلکسی S7 و آیفون 6s اپل پیش می رود و به سبک طراحی هنرمندانه خود می بالد زیرا دوربین های آن کاملا با بدنه هم سطح هستند و می توانند کارایی بسیار خوبی را در اختیار کاربر بگذارند .

علی رقم این توصیف ها هدف این خبر یکه گویی در مورد Mi 5 نیست بلکه مقایسه خصوصیات فنی این دستگاه با دو رقیب مشهورش مد نظر قرار دارد . با فیسیت همراه باشید .

mz308

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر