زوپو از Speed 8 با پردازشگر Helio X20 رونمایی کرد !

زوپو از Speed 8 با پردازشگر Helio X20 رونمایی کرد !

هرکسی که امروز در نمایشگاه بارسلونا حضور داشته به غرفه زوپو (ZOPO) هم رفته است تا شاهکار جدید این سازنده ، اسپید 8 (Speed 8) ، را ببیند . اسپید 8 توسط یک سازنده نه چندان مشهور چینی ساخته شده اما اولین دستگاهی می باشد که در دنیای گوشی های هوشمند از پردازشگر 10 هسته ای بهره می برد .

همان طور که قبلا هم وعده داده شده بود جورج لورنزو ، قهرمان مسابقات MotoGP جهان ، امروز در کنگره جهانی موبایل از اسپید 8 رو نمایی کرد . زوپو همچنین قول داده بود که در ساخت گوشی خود از پردازشگر مدیا تک Helio X20 استفاده کند بنابراین از آنجایی که X20 اولین پردازشگر 10 هسته ای ساخته شده در دنیای موبایل است و اسپید 8 نیز اولین دستگاهی می باشد که از آن بهره می برد ، حضور آن در نمایشگاه کاملا منطقی می باشد .

اسپید 8 مشخصات جالب دیگری نیز دارد . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی FHD ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و یک باتری 3600 mAh بهره می برد . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX230 سونی و فلش دو مرحله ای LED ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، اسکنر اثر انگشت پشتی و پورت USB نوع C آن اشاره کرد .

اسپید 8 یک گوشی دو سیم کارته است که قابلیت اتصال 4G LTE را پشتیبانی می کند و قرار است با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو وارد بازار شود .

MZ311

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر