وان پلاس 3 در ماه ژوئن وارد بازار می شود !

وان پلاس 3 در ماه ژوئن وارد بازار می شود !

ظاهرا وان پلاس دارد خود را آماده می کند تا عضو چهارم نسل سوم گوشی های خاص خود را وارد بازار سازد . کارل پی ، یکی از موسسان این شرکت ، به سایت خبرگزاری سی نت (cnet) گفته است که وان پلاس گوشی جدید خود را از ماه ژوئن (12 خرداد تا 10 تیر) وارد بازار می کند .

پی اطلاعات زیادی را در مورد گوشی جدید در اختیار سی نت قرار نداده اما اعلام کرده است که می خواهد به واسطه این محصول موفقیت چشمگیر وان پلاس وان را دوباره بازسازی کند . طرفداران وان پلاس می دانند که وان پلاس 2 نسبت به وان پلاس وان فروش بیشتری داشت اما هرگز نتوانست اشتیاقی را که وان پلاس وان ایجاد کرده بود را در کاربر به وجود بیاورد . احتمالا منظور پی از بازسازی موفقیت وان پلاس وان توسط وان پلاس 3 همین مورد بوده است .

ظاهرا وان پلاس 3 از نظر طراحی تفاوت زیادی با وان پلاس وان و وان پلاس 2 دارد با وجود این انتظار می رود که در پشت این دستگاه نیز مانند مدل های پیشین از طرح ماسه ای استفاده شود زیرا این طرح یک امضای خاص برای وان پلاس محسوب می شود .

mz316

یک تغییر برنامه ریزی شده دیگر که در زمینه عرضه این گوشی اعمال شده به بازاریابی آن مرتبط می شود . وان پلاس تا به حال به منظور بازاریابی و توزیع محصولات خود یک رویداد برگذار و در آن از برخی از شرکت ها دعوت می کرد . چنین طرحی باعث می شود که توجه مردم نسبت به یک کالا جلب شود و آن کالای خاص محبوبیت زیادی پیدا کند . این امر علاوه بر این میزان فروش شرکت های واسط مشهور را نیز بالاتر می برد . ظاهرا وان پلاس هم اکنون می خواهد برای تبلیغ کردن در مورد گوشی جدید خود به روش های قدیمی روی بیاورد . به این طریق وان پلاس می تواند حضور بیشتری در کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس ، که اخیرا به بازاری برای شرکت های گوشی سازی چینی مبدل شده اند ، داشته باشد .

پی اعلام کرده است که وان پلاس 3 به صورت یک گوشی باز شده (Unlocked) توسط خود شرکت و بدون واسطه در ایالات متحده به فروش می رسد . وی همچنین پیش بینی کرده است که کاربران راحت تر بتوانند این گوشی را خریداری کنند بنابراین می توان واقعا انتظار داشت که سیستم دعوت نامه دهی توسط این سازنده کنار گذاشته شده باشد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر