5 اپلیکیشن عالی برای دانلود رایگان موزیک روی اندروید

5 اپلیکیشن عالی برای دانلود رایگان موزیک روی اندروید

همه ما روی گوشی های هوشمند خود موزیک گوش می دهیم، اما سخت ترین کار این است که موزیک ها را از روی کامپیوتر و یا لپ تاپ به گوشی منتقل کنیم. برای راحت کردن این کار می توانید به طور مستقیم موزیک ها را از اینترنت روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید. اگر از گوشی اندروید استفاده می کنید و به وای فای متصل هستید، به راحتی می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. چند اپلیکیشن روی گوگل پلی استور موجود است که می توانید از طریق آن ها آهنگ های مورد علاقه خود را به صورت رایگان روی گوشی اندروید خود دانلود کنید. البته بعضی از آن ها فقط شما را به یک لینک راهنمایی می کنند. اما بعضی از آن ها برای دانلود رایگان موزیک بسیار پر کاربرد هستند. در این مقاله 5 تا از بهترین اپلیکیشن های دانلود MP3 را به شما معرفی می کنیم.

1-    4Shared Music
4Shared Music یک اپلیکیشن موزیک بسیار عالی است که این امکان را به شما می دهد که هر آهنگی را روی دستگاه اندروید خود به صورت رایگان دانلود کنید. همانطور که نام این اپلیکیشن نشان می دهد به شما امکان جست و جو، پخش و دانلود هر موزیکی را روی 4Shared می دهد. می توانید آهنگ ها را بر اساس نام، هنرمند و یا ترکیبی از هردو جست و جو کنید.
برای دانلود آهنگ ها، در زیر نام آهنگ گزینه " دانلود" را انتخاب کنید و یا حتی می توانید پیش از دانلود، با ضربه زدن روی نام آهنگ آن را اجرا کنید.
همچنین می توانید پلی لیستی از آهنگ های مورد علاقه خود بسازید . به این صورت وقتی که می خواهید موزیک مورد علاقه خود را بشنوید مجبور نیستید به دنبالش بگردید. فقط کافی است که پلی لیست آهنگ های مورد علاقه خود را بیابید و آن را اجرا کنید.
همچنین تا 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای آپلود موزیک های مورد علاقه خود دارید.

2-    Music Download Paradise Mp3
Music Download Paradise Mp3 یک اپلیکیشن رایگان اندروید است که به شما امکان دانلود میلیون ها آهنگ رایگان را می دهد. این اپلیکیشن به شما امکان جست و جو و گوش دادن به آهنگ های mp3 کپی لفت / فایل های موزیک را می دهد.
مانند  4Shared Music می توانید موزیک ها را بر اساس نام، هنرمند، و یا آلبوم جست و جو کنید، همچنین می توانید بهترین آهنگ های یک هنرمند را جست و جو کنید.

Music Download Paradise MP3 همچنین یک دانلود منیجر رایگان است که چند دانلود همزمان را پشتیبانی می کند. وقتی که موزیک را دانلود کردید می توانید از طریق قسمت Library به آن ها دسترسی داشته باشید.

3-    Gtunes Music Download
Gtunes Music Download ( که قبلا به عنوان  Simple MP3 Downloader شناخته می شد) یک دانلود گر ساده اما به درد بخور موزیک است که به شما امکان دانلود میلیون ها موزیک را به صورت رایگان می دهد. این دانلود گر به شما امکان پخش موزیک در سایت های دامنه عمومی مثل  jamendo.com, 7digital.com, Last.fm و غیره را می دهد.
بهترین قسمت این اپلیکیشن این است که به شما امکان ساختن زنگ گوشی ( رینگ تون) از هر موزیکی را می دهد و می توانید حتی آن را به مخاطب خاصی اختصاص دهید.
بعضی از موزیک ها ترانه نیز دارند. این اپلیکیشن ترانه آهنگ مورد نظر را نیز به شما نشان می دهد، همچنین چارت فرکانس نیز برای موزیک می سازد.

4-    Download free music app
نام این اپلیکیشن Download free music app است، که اپلیکیشنی بسیار ساده برای دانلود آنلاین موزیک است. به راحتی در جعبه جست و جو آنچه را که می خواهید تایپ می کنید و لیستی از نتایج به شما نشان داده می شود.
درست مانند دیگر اپلیکیشن های دانلود گر موزیک به شما امکان پخش موزیک پیش از دانلود آن را می دهد. با این اپلیکیشن، کاربر می تواند دانلود را در قسمت دانلود ها مکث و یا ادامه دهد.
چیزی که در مورد این اپلیکیشن آزار دهنده است تبلیغات کوچکی است که هر چند وقت یک بار روی صغحه ظاهر می شود. به جز آن بهترین اپلیکیشن دانلودگر موزیک روی اندروید است.

5-    MP3 Music Search Download Pro
Mp3 Music Search Download Pro نیز اپلیکیشنی عالی برای دانلود رایگان موزیک از موتورهای جست و جو گر و دامنه های عمومی است.
با این اپلیکیشن می توانید آهنگ ها را ویرایش کنید و آن ها را به عنوان زنگ گوشی خود قرار دهید. همچنین این اپلیکیشن امکان ایجاد مکث یا ادامه دانلود و همچنین به اشتراک گذاری لینک دانلود را به شما می دهد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

sacredice

چهارشنبه, 06 اردیبهشت 1396

AAAAli **********+10

پاسخ

ماعده

چهارشنبه, 04 تیر 1399

من این برنا را چه جوری نصب کنم

پاسخ

مهردادسهیلی

جمعه, 13 تیر 1399

سلام بسیارعالی

پاسخ

کامران

یک‌شنبه, 07 دی 1399

آهنگ های مشهورخارجی در دهه های1950تا1970میلادی را میخواهم در موبایلم دانلود شود

پاسخ

ثبت نظر