ویوو Xplay 5 با رم 6 گیگابایتی سریع تر از آیفون 6s

ویوو Xplay 5 با رم 6 گیگابایتی سریع تر از آیفون 6s

انتظار می رود که این گوشی هوشمند از تاریخ یک مارس (11 اسفند) وارد بازار شود .
گوشی سازان چینی به یک گرایش جدید روی آورده اند . این سازندگان تصمیم دارند نشان دهند که گوشی های ساخته شده توسط آن ها در مقایسه با آیفون اپل کارایی بسیار بهتری دارند . ویوو یکی از این سازندگان می باشد که در آینده ای نه چندان دور از گوشی پرچم دار جدید خود ، ایکس پلی 5 (Xplay 5) ، رونمایی می کند !

شیائومی نیز به هموطنان خود پیوسته است .احتمالا برخی از شما به یاد دارید که این سازنده از ویژگی OIS چهار محوری گوشی Mi5 خود در مقابل OIS دو محوری آیفون 6s پلاس رونمایی کرد .

امروز یک فایل تصویری که توسط خبرگزاری تایمز نیوز ( TimesNews) در سایت ویبو (Weibo) قرار داده شده بود کارایی اولین گوشی هوشمند مجهز به رم 6 گیگابایتی جهان را نشان داد . با توجه به این که ظاهر گوشی نشان داده شده در فایل به منظور پنهان کردن طرح نهایی آن ، پوشیده بوده می توان احتمال داد که این فایل توسط منابع رسمی سازنده این دستگاه در اختیار ویبو قرار گرفته است .

در این ویدئو یک دستگاه آیفون 6s اپل و دو دستگاه ویوو وجود داشته است . یکی از این دو دستگاه ویوو ایکس پلی 5 می باشد که قرار است تا چند روز آینده در معرض عموم قرار گیرد . تست های انجام شده نشان داده اند که ایکس پلی 5 اپلیکیشن های مسیج را زودتر از آیفون 6s اپل باز می کند . البته بسیاری از افراد نتایج این تست ها را فاقد اعتبار خوانده اند زیرا ایکس پلی 5 و آیفون 6s پلاس از دو سیستم عامل کاملا متفاوت استفاده می کنند .

مشخصات فنی ویوو ایکس پلی 5

گوشی پرچم دار جدید ویوو ویژگی های فنی بسیار قدرتمندی نیز دارد . سازنده این گوشی هوشمند تایید کرده است که می خواهد محصول جدید خود را با رم 6 گیگابایتی به میدان بفرستد . با توجه به چنین خصوصیتی می توان گفت که ایکس پلی 5 اولین گوشی جهان است که به یک حافظه با چنین قدرتی مجهز می باشد .

پلی 5 از یک پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون و همچنین یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد . از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به نمایشگر 5.5 اینچی 2560 در 1440 پیکسلی QHD ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن اشاره کرد . هنوز معلوم نیست که آیا ویوو ایکس پلی 5 وارد بازارهای بین المللی می شود یا خیر اما آنچه توسط سازنده مطرح شده این است که کاربران از هر نقطه ای از جهان می توانند این دستگاه را به مراکز واسط سفارش دهند تا ویوو آن را برایشان ارسال کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر