گزینه های snooze جدید برای Google Inbox:

گزینه های snooze جدید برای Google Inbox:

به روز رسانی برای صندوق، تفسیر گوگل از رابط جی میل، در طول هفته یا همین حدود ارائه خواهد شد. و همه ی آن برای بهتر کار کردن قابلیت snooze آن برای تعداد افراد بیشتر است. منوی snooze هم چنین دارای طرحی جدید از مرتب سازی است.


اول از همه شما قادر خواهید بود از میان دو زمان چرت زدن یکی را انتخاب کنید در حالی که می توانید مواردی را برای مدتی کنار بگذارید، که در واقع گزینه های later this week و this weekend را برای این امر در اختیار خواهید داشت. این از جمله مواردی بود که از طریق فرایند بازخورد صندوق بسیار در خواست شده بود و هم چنین این کار مدت زمان سفارشی snooze را کاهش می دهد.
در نهایت شما هم اکنون می توانید مشخص کنید که روز های آخر هفته ی شما در واقع کدامند، درست همانند هنگامی که شما زمان مورد نظر خود را در شروع روز برای دریافت ایمیل هایتان مشخص می کنید. به همین ترتیب این امری ساده و آسان برای راه اندازی خواهد بود و همچنین باید به خوبی با زمان دلخواه آخر هفته کار کنید.
علاوه بر این به وضوح مشخص است که این قابلیت برای افرادی که در مکان هایی زندگی می کنند که تعطیلات آخر هفته شنبه و یکشنبه نیست بسیار مفید خواهد بود.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر