چگونه اپلیکیشن هایی که حذف شده اند را در گوگل پلی استور بیابیم و دوباره نصب کنیم.

چگونه اپلیکیشن هایی که حذف شده اند را در گوگل پلی استور بیابیم و دوباره نصب کنیم.

پیدا کردن یک اپلیکیشن که قبلا نصب داشته ایم و آن را پاک کرده ایم روی گوگل پلی استور کاری بسیار دشوار است. اما راهی وجود دارد که بتوانیم آن را به راحتی دوباره بیابیم و اگر خواستیم نصب کنیم.با وجود میلیون ها اپلیکیشن که در گوگل پلی استور موجود است، ما اپلیکیشن ها و بازی های زیادی را نصب می کنیم و وقتی دیگر به آن ها نیازی نداریم، آن ها را حذف می کنیم. اما اگر بخواهید که دوباره یک اپلیکیشن را نصب کنید و نام آن را به یاد نیاورید چه می شود؟ پیدا کردن آن در گوگل پلی استور مانند این است که بخواهید به دنبال یک سوزن در انبار کاه بگردید. خوشبختانه گوگل پلی استور قابلیتی دارد که می توانید از طریق آن همه برنامه هایی که حذف کرده اید، و همچنین آن هایی را که نصب دارید ببینید.


برای دسترسی به آن اپلیکیشن گوگل پلی استور را باز کنید و روی دکمه " menu" ( سه خط در بالای سمت چپ بالا) ضربه بزنید. وقتی که باز شد روی " My Apps & Games" کلیک کنید.

google play apps games


در این صفحه، دو قسمت می بینید: Installed و All. به قسمت " All" بروید. در این قسمت می توانید همه اپلیکیشن ها و بازی هایی را که روی گوشی هوشمندتان نصب و یا حذف شده اند را ببینید. اپلیکیشن هایی که حذف شده اند با علامت " FREE" دیده می شوند.

google play all apps


اگر اپلیکیشنی که می خواهید برگردانید را در این قسمت یافتید، روی آن ضربه بزنید، و به صفحه ای که در آن می توانید اپلیکیشن را نصب کنید هدایت می شوید.
اگر می خواهید که این اپلیکیشن دیگر در لیست نباشد، می توانید با ضربه زدن روی گزینه ‘X’ که در قسمت بالای سمت راست صفحه دیده می شود آن را حذف کنید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر