اوپو A30 با پردازشگر اسنپدراگون 800 ، رم 3 گیگابایتی و قیمت 300 دلار به بازار می آید !

اوپو A30 با پردازشگر اسنپدراگون 800 ، رم 3 گیگابایتی و قیمت 300 دلار به بازار می آید !

می توان گفت که A30 در مقایسه با دیگر گوشی های پرچم دار چینی کمی گران است !
اپوو (Oppo) ، یکی از سازندگان چینی گوشی های هوشمند ، بیشتر به دلیل ساختن گوشی های گران قیمت مشهور است تا ساختن یک دستگاه اندروید قوی . در ساخت گوشی جدید این سازنده نیز از همین قانون پیروی شده است !

قبل از این که جزییات بیشتر این خبر داده شود بهتر است که یاداور شویم که شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2016 از گوشی جدید خود ، Mi5 ، رونمایی کرد و اعلام کردم که در نظر دارد این گوشی پرچم دار را با قیمت 305 دلار در چین عرضه کند . گران ترین مدل این دستگاه که به یک پردازشگر 820 اسنپدراگون ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز است ، 415 دلار قیمت دارد .

خبرگزاری تایمز نیوز (TimesNews) می گوید امروز اوپو اطلاعات اوپو A30 ، گوشی جدید اندروید خود ، را در وب سایتش قرار داده است . این گوشی هوشمند چند روز پیش در تنا (TENAA) مورد بررسی قرار گرفت . این محصول هنوز در چین عرضه نشده است اما یکی از کاربران توانسته تصاویری را از آن منتشر سازد . این کاربر می گوید اوپو A30 با یک برچسب قیمت 305 دلاری وارد بازار می شود .

در صورتی که اوپو محصول جدیدش را با این قیمت وارد بازار کند باید انتظار ضربه محکمی را از طرف شیائومی Mi5 داشته باشد . علت این ادعا لیست مشخصات اوپو A30 می باشد که در سایت سازنده قرار دارد !

ارزش اوپو A30 بسیار کم تر از یک گوشی 300 دلاری است !

MZ321 2

A30 به یک نمایشگر FHD لمسی خازنی 5 اینچی 1080 پیکسلی ، پردازشگر 2GHz چهار هسته ای کوالکوم اسنپدراگون 800 ، واحد پردازش گرافیکی Adreno 330 و رم 3 گیگابایتی مجهز است . از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء به 128 گیگابایت ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش دو مرحله ای LED ، فوکوس خودکار و قابلیت فیلم برداری ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، باتری 2,525 mAh و سیستم عامل اندروید 5.1.1 لولی پاپ اشاره کرد .

MZ322

با انجام یک مقایسه ساده بین اوپو A30 و شیائومی Mi5 به راحتی می توان متوجه شد که چرا شیائومی توجه کاربران بیشتری را به خود جلب می کند و فروش بیشتری خواهد داشت .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر