بهترین نرم افزار های اندروید و iOS هفته

بهترین نرم افزار های اندروید و iOS هفته


یک هفته دیگر هم گذشت و نرم افزارهای جدیدی نیز در اپ استور و پلی استور قرار گرفت . برای کسانی که دوست دارند به طور منظم نرم افزارهای جدید را تست کنند ، آزمودن همه این نرم افزارها ممکن است خسته کننده باشد . مانند هر هفته در این خبر هم به معرفی نرم افزارهایی که بیشترین محبوبیت را در میان نرم افزارهای جدید داشته اند ، پرداخته شده است .

نرم افزارهایی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم در میان انواع مشابه خود بهترین نرم افزار می باشند که برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده اند .

تیم 2 (Tyme 2)

 

mz3301

قیمت : 2.99 دلار

یک ابزار مناسب برای افرادی که اهل قرارداد های کوتاه مدت کاری هستند . تیم کاربر را قادر می سازد تا حجم کاری خود را دنبال کند و علاوه بر این بیش از یک تایمر فعال را برای هر کاری در اختیار کاربر می گذارد . تیم می تواند کلود و تقویم را همگام سازی کند ، آمار و ارقام را به صورت صفحاتی در قالب پی دی اف در اختیار کاربر بگذارد و کارها را به طور خودکار بر اساس مکان شروع کند و یا پایان دهد .

اسلو موشن جیف (Slow Motion GIF)

 

mz331

قیمت : رایگان

این نرم افزار کاربر را قادر می سازد تا با دوربین گوشی خود انیمیشن های GIF دارای سرعت آهسته تهیه سازد و آن ها را به یک کلیپ کوتاه تبدیل کند . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به اضافه سازی خودکار افکت های انتقالی دارای سرعت نرمال به فایل های ضبط شده اشاره کرد که شکلی سینمایی به GIF ها می بخشد .

ترومپ موجی (Trumpmoji)

 

mz332

قیمت 0.99 دلار

نام این نرم افزار دامنه فعالیت آن را به سادگی مشخص می کند . با نصب این نرم افزار کاربر یک صفحه کلید از ایموجی های مختلف را در اختیار می گیرد که تصاویر افراد مشهوری را در خود دارد .

فوکوس لیست (FocusList)

 

mz333

قیمت : 4.99 دلار

فوکوس لیست با استفاده از تکنیک پومودورو خود (Pomodoro Technique ) کاربر را قادر می سازد تا در طول روز کارهای خود را راحت تر و سریع تر انجام دهد . کاربر باید برنامه ای از کارهای خود را تهیه کند و آن را به نرم افزار بدهد سپس نرم افزار به کاربر کمک می کند تا در بازه های زمانی 30 دقیقه ای ( 25 دقیقه انجام کار و 5 دقیقه استراحت ) کارهای خود را انجام دهد .

پولی میل (Polymail)

 

mz334

قیمت : رایگان

پلی میل یک نرم افزار ایمیل رسانی جایگزین است که کارهایی نظیر پشتیبانی دستورات حرکتی جهت دار ، زمان بندی ارسال ایمیل ها ، ذخیره سازی ایمیل ها ، مرتب کردن صندوق دریافت ایمیل ها و هرآنچه که به ایمیل و ایمیل رسانی مرتبط می شود را برای کاربر انجام می دهد .

میلایم (Mealime)

 

mz335

قیمت : رایگان

اگر که تازه وارد زندگی مجردی شده اید و یا هرگز یادنگرفته اید که پخت و پز کنید ، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند . میلایم ابتدا از کاربر در مورد این که به چه چیزی آلرژی دارد و یا این که چه غذایی را دوست ندارد سوال هایی می پرسد و سپس یک برنامه غذایی کامل هفتگی را به همراه دستور پخت غذاها برای کاربر تدوین می کند . علاوه بر این کارها میلایم به کاربر می گوید که باید چه چاشنی هایی را به غذا نیز اضافه کند .

جاست تو دو (Just2Do)

 

mz336

قیمت : رایگان

این نرم افزار یک لیست ساده از کارهایی را تهیه می کند که کاربر می خواهد آن ها را به ترتیب اولویت و یا زمانی خاصی در آینده انجام دهد . جاست تو دو یک نرم افزار ساده می باشد که مخصوصا در طراحی آن از اغراق کردن دوری شده است تا کاربر بتواند بدون گیج شدن کارهای خود را انجام دهد . این نرم افزار فرامین حرکتی جهت دار را نیز پشتیبانی می کند ، از این رو کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر