اسپیدی فای اندروید سرعت اینترنت موبایل شما را چندین برابر می کند !

اسپیدی فای اندروید سرعت اینترنت موبایل شما را چندین برابر می کند !


آیا می خواهید پر سرعت ترین اینترنت ممکن را روی دستگاه خود داشته باشید ؟ در این خبر نرم افزاری به شما معرفی می شود که این کار را برای شما انجام می دهد . این نرم افزار هوشمند اینترنت منحصر به فردی را در تمام ساعات روز برای کاربر به ارمغان می آورد به نحوی که کاربر دیگر مشکل سرعت اینترنت را فراموش می کند .

نرم افزار جدید اسپیدی فای (Speedify) نام دارد که در واقع نوعی VPN می باشد که اتصال داده های وای فای و 3G یا 4G دستگاه را با یکدیگر ترکیب می کند تا اینترنت سریع تر و بدون مشکلی را به هر نحو ممکن در اختیار کاربر بگذارد . اسپیدی فای هر ماه 1 گیگابایت اینترنت رایگان را به کاربر می دهد و شبکه وای فای داده های موبایل را به یک دیگر متصل می سازد تا کاربر به راحتی بتواند فیلم های موجود در اینترنت را پخش کند ، فایل های خود را آپلود و یا دانلود سازد و یا این که وب گردی کند . ترکیب سازی شبکه ها این اطمینان را ایجاد می کند که پخش و یا آپلود سازی فایل های صوتی ، تصویری و یا دیگر فایل های رسانه ای هیچ گاه از جانب اینترنت با مشکل مواجه نشوند . سازندگان این نرم افزار دسترسی به شبکه جهانی سرورهای سرعتی را در سر تا سر پنج قاره برای کاربر به ارمغان آورده اند . اسپیدی فای کاربرد آسانی دارد و از یک میانجی جدید بهره می برد .

در هنگام استفاده از اسپیدی فای همه اتصال های اینترنت تحت یک آدرس IP قرار می گیرند . زمانی که کاربر به طور مثال از نت فلیکس استفاده می کند ، این سیستم استریم سازی بین دو اتصال اینترنت تقسیم می شود تا رزولوشن بالاتر و میانگیری سریع تری ارائه شود . اسپیدی فای تنظیمات فایروال را نیز به طور خودکار پیکره بندی می کند .

تست کردن اسپیدی فای رایگان است اما برای استفاده دائم از آن کاربران باید اشتراک هایی را خریداری کنند . زمانی که پلن های کاربران به طور ماهانه و یا سالانه به روز شد ، پرداخت های کاربران در اکانت گوگل پلی این افراد ثبت می شود .

 

mz338

mz339

mz340

سازنده : کانکتیفای

قیمت : رایگان / پلن های اشتراکی

سیستم عامل : اندروید

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ارش

سه‌شنبه, 14 بهمن 1399

سلام من خیلی وقته که از این فیلتر ش.. استفاده میکنم هم ویندوز هم ios و هم اندرویید اما الان روی ویندوز و ای او اس زمان رایگانشون تموم شده و کانکت نمیشه همش هم پیام اپدیت و خرید میده حتی پاک کردم و دوباره نصب کردم اما نشد میشه کمکم کنید ممنونم

پاسخ

نجات ایرانی

چهارشنبه, 05 بهمن 1401

ازآنجایی که آیفون با کد imei و آی دی گوشی شمارا می شناسه اگر هر کاری که انجام بدید بی فایده.است

ثبت نظر