فلاپی دیسکی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه

فلاپی دیسکی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه


در حال حاضر کسی از دیسک‌های فلاپی استفاده نمی‌کند و حافظه‌های فلش و کارت‌های حافظه جای این دیسک‌ها را گرفته‌اند. البته یک حافظه‌ی فلش با ظرفیت بالا بسیار گران قیمت است و این موضوع باعث شده که هکرها دیسک فلاپی جدیدی درست کنند که ۱۲۸ گیگابایت فضا دارد.

این هکر که Dr.Moddnstine نام دارد، در سایت یوتیوب ویدیویی را قرار داده که در آن یک کارت حافظه را داخل یک دیسک فلاپی قرار داده است. او این دیسک را داخل یک درایو فلاپی قرار می‌دهد و در کمال تعجب مشاهده کردیم که روش او جواب می‌دهد.
این هکر تغییراتی را در دیسک فلاپی ایجاد کرده تا بتوان کارت حافظه را داخل آن قرار داد. همچنین تغییراتی را هم در درایو فلاپی ایجاد کرده که بتواند اطلاعات کارت حافظه‌ی قرار گرفته در دیسک فلاپی را بخواند. البته درایو فلاپی هم توسط پورت  USB 3.0 به سیستم متصل شده تا سرعت انتقال اطلاعات هم به اندازه‌ی مطلوب برسد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که ایجاد تغییرات در درایور فلاپی هم کار چندان آسانی نیست و این هکر برای اینکار یک کامپیوتر IBM Aptiva مربوط به سال ۱۹۹۵ را به یک کامپیوتر پیشرفته با پردازنده‌ی Core i7 تبدیل کرده است.

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نوید حوت

جمعه, 04 مرداد 1398

سلام من پلاپی میخام بخرم

پاسخ

ثبت نظر