مسائل مالیاتی شرکتهای دانش‌بنیان بررسی می‌شود

مسائل مالیاتی شرکتهای دانش‌بنیان بررسی می‌شود

 
دومین هم‌اندیشی فعالان اقتصاد دانش‌بنیان و نوآوری با موضوع «بررسی مسائل مالیاتی شرکتهای دانش‌بنیان» با حضور مدیران سازمان امور مالیاتی کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.به گزارش سرویس علمی ایسنا، سیدمحمد صاحبکار خراسانی، دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان با اشاره به برگزاری همایش بررسی مسائل مالیاتی کشور اظهار کرد: در طول چند سال اجرای معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، تعاملات فراوانی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و ممیزان مالیاتی و ادارات مالیاتی انجام شده است که برای بررسی مسائل، جلسه مشترکی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران سازمان امور مالیاتی برگزار شود.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان روز دوشنبه، 17 اسفند از ساعت 8:30 تا 12 در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود و بخش عمده زمان همایش به پرسش و پاسخ شرکت‌ها و مسؤولان حاضر در نشست اختصاص خواهد یافت.

عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات فناوری گفت: کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های دفاع، علوم، بهداشت، صنعت، فناوری اطلاعات، جهادکشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی است و این کارگروه بر شفافیت مالی و مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان نظارت دارد که در همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان، معیارهای شفافیت مالی که از سوی کارگروه الزامی و اجباری است، بیان خواهد شد.

صاحبکار تصریح کرد: شرکت‌های متقاضی برای حضور در همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه www.Daneshbonyan.ir یا سامانه farhang.isti.ir مراجعه کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر