ارائه یک فضای ابری و فروشگاهی تحلیلی توسط IBM به توسعه دهندگان و برنامه نویسان :

ارائه یک فضای ابری و فروشگاهی تحلیلی توسط IBM به توسعه دهندگان و برنامه نویسان :

همسو با روند فعالیت های برخی شرکت های تجاری فناوری دارای ویژگی های متن باز بودن ( یا حداقل بخشی از آن ) این خدمات ابری چند بنیادی نیز که بر پایه تکنولوژی متن باز، اکوسیستم باز که شامل شرکت و داده نسل سوم است و مهندسی باز که به داده ها اجازه گردش در بین خدمات مختلف می دهند ، میتوانند در کنار ارائه دهندگان فضای ابری چند گانه مستقر شوند .


همسو با روند فعالیت های برخی شرکت های تجاری فناوری دارای ویژگی های متن باز بودن ( یا حداقل بخشی از آن ) این خدمات ابری چند بنیادی  نیز که بر پایه تکنولوژی متن باز، اکوسیستم باز که شامل شرکت و داده نسل سوم است و مهندسی باز که به داده ها اجازه گردش در بین خدمات مختلف می دهند ، میتوانند در کنار ارائه دهندگان فضای ابری چند گانه مستقر شوند .
خدمات ابری جدید آی بی ام شامل موارد زیر می باشد:
موسسه نگارش IBM : فضایی مدیریت شده مخصوص ارائه کمک به تیم های توسعه دهنده برای ساخت سریع برنامه های کاربردی تحت شبکه با توانمند سازی آنها برای جایگزین کردن بانک داده های آماده معامله متن باز با خدمات ابری فراهم شده توسط خودشان می باشد .
IBM گراف : اولین خدمت بانک داده ای کاملا مدیریت شده گراف می باشد که خدمات کاملی را به منظور گسترش برنامه های کاربردی آماده معامله باتحویل بی وقفه سفارشات ، شناسایی معایب ، ال او تی و کاربردهای تحلیلی شبکه به توسعه دهندگان ارائه می دهد .
تجزیه و تحلیل پیش بینی شده IBM : یک سرویس که به توسعه دهندگان اجازه دسترسی آسان به ماشین های نمونه برای یادگیری از یک کتابخانه گسترده تا برنامه های کاربردی کمک به ارائه پیش بینی برای کاربردهای یک محصول خاص ، بدون کمک گرفتن از دانشمندان داده را می دهد .
تبادلات تجزیه و تحلیلی IBM : تبادل داده های باز که شامل یک کاتالوگ از بیش از 150مجموعه داده های در دسترس عموم که می تواند در تجزیه و تحلیل و یا مستقیما در برنامه های کاربردی استفاده شود . روش باز IBM به این معنی است که هر یک از اعضای تیم داده هر زمان که لازم بود می توانند سرویس هایی را با توجه نیاز های فوری و بلند مدت کسب و کار خود  اضافه و یا حذف نمایند . توسعه دهندگان نیز می توانند خدمات ابری داده IBM را  طوری مقرر کنند که آشکارا و آزادانه داده ها را در داخل ، کنار و در خارج از سرویس حرکت دهند .
درک اسکوتل مدیر کل تجزیه و تحلیل بسترهای نرم افزاری و خدمات ابری داده معتقد است که سرویس داده های ابری IBM فروشگاهی در دسترس از خدمات تحلیلی و داده ای ، پلتفرم توسعه ابری بلومیکس و تبادل تجزیه تحلیلی که یک مخزن دارای بیش از 150 منبع داده های عمومی و رایگان است و همه چیز ، از داده های سرشماری گرفته تا آمار اقتصادی دولت را شامل می شود .
وی ادعا می کند وجه تمایز خدمات داده های ابری این است که شهروند می تواند به راحتی و بدون کمک گرفتن از بخش آی تی از تجربه یک کشیدن و رها کردن آسان ( drag and drop ) و بدون درد سر لذت ببرد . به وضوح پیداست که IBM در صدد استقبال از راه حل هایی برای کسب و کار می باشد که موضوع تحلیل داده ها را وارد محیط کار می نماید .
به طور قابل پیش بینی ، IBM با توجه به گسترش پیش بینی انالیزی بر حوزه آی ای ، یک سرویس مکمل به آپاچی اسپارک تمرکز کرده است که راه را برای توسعه دهندگان برنامه های کاربردی به منظور ساخت دستگاه های نمونه آموزشی بر پایه موارد استفاده محصول باز تر می کند . توسعه دهندگان می توانند موارد استفاده را تعریف و مجموعه داده را بر پایه مدل ارائه کنند و از آن طرف نیزخدمات پیش بینی آنالیزی الگوریتم هایی را برای تعیین اینکه کدام یک خواهند توانست دقیق ترین پیش بینی را ارائه دهند ، ارزیابی خواهد کرد . این کار باعث می شود تمامی اکتشافات آی ای در اختیار دانشمندان نوپا قرار گیرد .
در حالی که IBM رقبای زیادی را برای معامله در اختیار دارد اما آنها در اندیشه ای برای مسافت های طولانی هستند ، و این مساله حائز اهمیت است که این گروه چگونه خدمات جدید خود را به دست مشتریانش خواهد رساند .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر