اپل آیفون 7 بالاترین سرعت اینترنت را به کاربران می دهد !

اپل آیفون 7 بالاترین سرعت اینترنت را به کاربران می دهد !

اپل آیفون 7 بالاترین سرعت اینترنت را به کاربران می دهد !

این تراشه می تواند اینترنت را با سرعت Cat 10 در اختیار کاربر بگذارد . این امر یعنی گوشی آیفون 7 می تواند سرعت های 450Mbps downlink و 100Mbps uplink را پشتیبانی کند .

اپل در آیفون 6s و آیفون 6s پلاس خود از مودم های MDM9635 LTE کوالکوم استفاده کرده است . این تراشه می تواند 350Mbps downlink و 50Mbps uplink را در اختیار کاربر قرار دهد . مسلما رویکرد جدید اپل بر روی میزان درآمد کواکوم تاثیر منفی می گذارد و ثروت اینتل را بیشتر می کند . اپل همچنین در نظر دارد که مسئولیت ساخت تراشه های Ax خود را از سامسونگ و TSMC به اینتل واگذار کند . آمار منتشر شده نشان می دهندکه همه تراشه های A10 توسط TSMC ساخته شده است .

تحلیل گر ارائه کننده این خبر می گوید که اطلاعات خود را از یک زنجیره تامین آسیایی به دست آورده است . وی علاوه بر این گفته است که اپل در سال 2017 دوباره به سوی کوالکوم باز می گردد تا تراشه های آیفون 7s و آیفون 7s پلاس را تامین کند . در سال گذشته نیز شایعاتی مبنی بر این امر منتشر شد که اینتل در نظر دارد نصف مودم های LTE آیفون 6s را تولید کند همچنین شایعاتی به گوش رسید که اپل از مودم های XMM 7360 اینتل در ساخت آیفون 7 استفاده می کند . اگر که به این تئوری باور داشته باشیم که هر جا که دود هست آتش هم وجود دارد می توانیم احتمال دهیم که تراشه های اینتل را در آیفون 7 ببینیم .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر