راه اندازی HTC 10 در 19 آوریل

راه اندازی HTC 10 در 19 آوریل

HTC 10 lunch

یک توییتر از فروشنده ی اسرار محرمانه اوان بلاس (Evan Blass) از تاریخ راه اندازی HTC 10 در 19 آپریل خبر می دهد. چگونه بلاس با نام کاربری evleaks در توییتر از این تاریخ مطلع شده است؟ آیا او برای کسب اطلاعات به صورت مخفیانه به مقر HTC رفته است؟ آیا او موفق به یافتن کدی محرمانه شده که منجر به رشوه دادن مقامات شده است؟ خیر! او به سادگی تنها به تاریخ روی صفحه ی HTC 10 نگاه کرده است که در روزی دیگر به بیرون درز کرده بود. بلاس می گوید که 19 آپریل زمانی است که به راه اندازی HTC 10 بسیار نزدیک است.



مشخصات شایعه شده در مورد این گوشی تلفن همراه عبارتند از: یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1440 x 2560 QHD، Snapdragon 820 SoC که انتظار می رود در زیر جلد به همراه یک پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Adreno 530 GPU، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقاء، دوربین 12MP Ultrapixel در پشت دستگاه و پیش نصب اندروید 6.0.1. ما همچنین انتظار یک اسکنر اثر انگشت را که در دکمه ی جلوی خانه جاسازی شده است، داریم. شایعه شده است که USB Type-C نیز روی برد آن کار شده باشد و تلفن از شارژ سریع 3.0. پشتیبانی خواهد کرد.
علاوه بر HTC 10 شایعاتی وجود داشته است که HTC در این سال دو گوشی Nexus تولید خواهد کرد. بر اساس گزارشات اولیه یکی از آن ها می تواند یک فبلت با صفحه نمایش 6 اینچ باشد.

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر