گوگل پلی موزیک دسکتاپ برای لینوکس !

گوگل پلی موزیک دسکتاپ برای لینوکس !

اگر که یکی از کاربران سیستم عامل اندروید هستید به احتمال زیاد تا به حال از گوگل پلی موزیک استفاده کرده اید . رقیب این نرم افزار ، اسپاتیفای ، یک ورژن خاص از نرم افزاری با این کاربرد را برای سیستم عامل لینوکس ارائه کرده است اما گوگل به خود چنین زحمتی را نداده که وارد پروسه ساخت یک نرم افزار جدید شود

MZ372

اگر که یکی از کاربران سیستم عامل اندروید هستید به احتمال زیاد تا به حال از گوگل پلی موزیک استفاده کرده اید . رقیب این نرم افزار ، اسپاتیفای ، یک ورژن خاص از نرم افزاری با این کاربرد را برای سیستم عامل لینوکس ارائه کرده است اما گوگل به خود چنین زحمتی را نداده که وارد پروسه ساخت یک نرم افزار جدید شود .


به گوگل پلی موزیک می توان از هر مرورگر وب و یا دستگاهی دسترسی داشت با وجود این استفاده از بیلد دسکتاپ این نرم افزار تجربه بهتری را در اختیار کاربر می گذارد . دسکتاپ پلیر ابزار مختلفی را در اختیار کاربر می گذارد با وجود این به کار گیری این نرم افزار کاملا به سلیقه شخصی کاربر بستگی داد .

گوگل خود را درگیر ساخت یک بیلد جدید برای دسکتاپ نکرده است با وجود این نرم افزارهایی مانند Nuvola وجود دارند که چند سرویس استریم سازی را در داخل یک پلیر دسکتاپ در اختیار کاربر می گذارند اما در صورتی که علاقه چندانی به Nuvola ندارید و فقط می خواهید از مزایای گوگل پلی موزیک بهره ببرید پیشنهاد می شود که مطالبی را که ادامه این خبر آمده است ، مطالعه کنید .

گوگل پلی موزیک دسکتاپ پلیر

این نرم افزار همان طور که از نام آن پیداست پلیر دسکتاپ گوگل پلی موزیک می باشد که در حال حاضر برای سیستم عامل های لینوکس ، ویندوز ، مک و X در اختیار کاربران قرار گرفته است . دسکتاپ پلیر ظاهر ساده ای دارد اما می تواند تم های پیش زمینه دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار دهد .

زمانی که کاربر وارد اکانت گوگل خود شود می تواند با استفاده از دسکتاپ پلیر به همه آهنگ های خود دسترسی داشته باشد . برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از :

قابلیت پشتیبانی مدیا کیز (Media Keys) ، پشتیبانی Last.FM Scrobbling ، ارائه پیغام های دسکتاپ ، ارائه یک مینی پلیر کوچک ، ارائه تم های تیره قابل تنظیم ، ارائه کلیدهای کنترل کننده مدیا برای نوار وظیفه ویندوز ، قابلیت پشتیبانی HTML5 Audio ، ارائه اکولایزر صوتی داخلی ، قابلیت کوچک شدن و پخش موزیک در حالت کوچک شده ، ارائه کلیدهای قابل برنامه ریزی ، فراهم کردن امکان انتخاب دستگاه صوتی خروجی از داخل پلیر و ارائه میانجی اپلیکیشن های دیگری نظیر Rainmeter .

برخی از تصاویری که از این پلیر منتشر شده در ادامه آمده است :

تصویر پیش فرض

MZ373

تغییر تم های تیره

MZ374

مینی پلیر

MZ375

گوگل پلیر نمی تواند ترانه های محلی را پخش کند زیرا برای جایگزین شدن با چنین نرم افزارهایی طراحی نشده است .در صورتی که می خواهید از یک پلیر پخش کننده ترانه های محلی استفاده کنید توصیه می شود که  نرم افزار Tomahawk Music Playerرا دریافت کنید .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

منبع خبر: http://faceit.ir/component/k2/item/4185-google-play-music-desktop-player-for-linux

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر