عکس های جدیدی از آیفون 7 !

عکس های جدیدی از آیفون 7 !

دوربین بزرگ تر در کنار شکل جدیدی برای خطوط آنتن !به نظر می رسد که اپل امسال کارهای زیادی برای انجام دادن دارد . ظاهرا قرار است که یک گوشی کوچک و ارزان تر در ماه آینده در معرض عموم قرار گیرد و سپس طبق برنامه در ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 9 مهر ) از آیفون هفت بزرگ و چاق رونمایی شود.

MZ393

دوربین بزرگ تر در کنار شکل جدیدی برای خطوط آنتن !

به نظر می رسد که اپل امسال کارهای زیادی برای انجام دادن دارد . ظاهرا قرار است که یک گوشی کوچک و ارزان تر در ماه آینده در معرض عموم قرار گیرد و سپس طبق برنامه در ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 9 مهر ) از آیفون هفت بزرگ و چاق رونمایی شود .


تا به حال تصاویر و فیلم های زیادی از این دو محصول منتشر شده است با وجود این اخیرا یک منبع خبری تصاویر جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده که نمای پشت آیفون 7 را به خوبی نشان می دهد . همان طور که این تصاویر نشان می دهند اپل در محصول جدیدش از لنزهای بزرگ تری برای دوربین استفاده کرده البته نا گفته نماند که شکل خطوط نشان دهنده میزان آنتن دهی دستگاه نیز تغییر کرده است . دوربین بزرگ تر یک برگ برنده دیگر برای آیفون 7 محسوب می شود . منابع خبری اعلام کرده اند که اپل در نظر دارد آیفون 7 پلاس را به دو دوربین پشتی مجهز کند .

MZ394

بروزرسانی های بزرگی در راه است !

منابع خبری اعلام کرده اند که اپل می خواهد در ساخت گوشی جدیدش از جک هدفون ، نمایشگر دارای رزولوشن بیشتر و همچنین یک شاسی ضخیم تر نیز استفاده کند . البته تا زمانی که تیم کوک روی صحنه حاضر نشود و این جزییات را تایید نکند نمی توان با اطمینان درستی آن ها را تایید کرد هرچند که منابع خبری جدید که خبرهای مرتبط با آیفون را منتشر می کنند نسبت به گذشته در کارشان دقیق تر شده اند . از آنجایی که اپل در بهبود طراحی آیفون 6 و 6 پلاس چند قدم کوچک برداشت می توان انتظار داشت که آیفون 7 با طراحی بسیار بهتری وارد بازار شود .

دوربین گوشی جدید از همه نظر خوب است اما اگر که اپل بتواند راهی برای جا به جا کردن مکان خطوط نشان دهنده میزان آنتن دهی پیدا کند می توان گفت که آیفون 7 زیبا ترین دستگاه از خانواده آیفون می باشد که تا به حال توسط اپل ساخته شده است . در حال حاضر همه جهان منتظر رویدادی هستند که در تاریخ 21 ماه مارس ( 2 فروردین ) در کالیفرنیا برگزار می شود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر