نرم افزار ارتباطات سیسکو برای کسب و کارهای کوچک

نرم افزار ارتباطات سیسکو برای کسب و کارهای کوچک


سیسکو که شرکت شبکه های کامپیوتری است،جدیدا از پروژه ی کاری تازه ای  پرده برداری کرده است  و آن را بیزنس 6000S نامیدند Cisco Business Edition 6000S یا به اختصار  (BE6000S). این سیستم بیزنس جدید 25 الی 150 کاربر را سازماندهی می کند.


برای کسب و کارهای کوچک،سیستم مناسبی است زیرا در کاربری های مانند تماس هاس صوتی یکپارچه،ویدیو کنفرانس ها،صفحه بندی،پیام رسانی های فوری و ... تمامی این خدمات از طریق  ارتباطات یک پارچه ی سیسکو در دامنه ای امن و دور از دسترس هکرها ارائه می شود.سیسکو از امکاناتی مانند، شبکه خصوصی مجازی (VPN) ، سیستم جلوگیری از نفوذ (IPS)،فیلتر کردن محتوا ، رمزدار کردن و مجموعه ای از برنامه ها که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند (suite) که براساس سیستم IOS  سیسکو،از مجموعه حفاظتی مانند،فایروال استفاده می کند.
"توماس وایت" معاون ارشد و مدیر کلِ گروه فناوری و زیرساخت های سیسکو چندی پیش در مصاحبه ای اقرار کرد : مشخص است که این توانایی‌ها توسط شرکت های دیگر ، حتی بعضی از سیستم های  مبتنی بر فضای ابری ارائه می شود اما حتی تعداد کمی از شرکت هایی که خدمات مشابه ارائه می دهند ، نتوانسته اند به خوبی سیسکو، پکیج کامل و واحدی برای امنیت ارتباطات صوتی و تصویری کسب و کارهای کوچک ارائه دهند.مدیریت آسان این سیستم به میدان این کسب و کارهای کوچک اجازه می دهند در فضایی با امنیت با و کاربری ساده به امور خود بپردازند. به گفته ی "وات"ویژگی بارز این سیستم، شبکه ی یکپارچه ی سیسکو است.
طراحی این سیستم متناسب با کسب و کارهای کوچک و متوسط بوده است.در مرحله ی آزمایش این سیستم تجاری 60% نیازمندی های کاربر را بر طرف کرده است.
برای راه اندازی این سیستم نیازی به تجربه ی بالایی در زمینه ی IT  نیست.ابزار Wizard-drive  به کاربران در سطح متوسط این امکان را می دهد که بتوانند خودشان تماس های صوتی و تصویری و اضافه کردن کاربران را انجام دهند.
اکتیو دایرکتوری (Active Directory) این سیستم قابلیت همکاری و پشتیبانی از  سسیتم هایی که توسط مایکروسافت سازماندهی می شوند را دارد.
این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا از طریق وب سایت و ایمیل پیام های صوتی و خدمات دیگر را بررسی کنند.
این سیستم می تواند 150 کاربر و صندوق پیام صوتی را مدیریت کند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر