چگونه در گلکسی S7 و S7 ادج نرم افزارها را به کارت حافظه SD منتقل کنیم ؟

چگونه در گلکسی S7 و S7 ادج نرم افزارها را به کارت حافظه SD منتقل کنیم ؟

چگونه در گلکسی S7 و S7 ادج نرم افزارها را به کارت حافظه SD منتقل کنیم ؟

MZ412

یکی از ویژگی های اصلی سیستم عامل اندروید مارشمالو حافظه پذیرفتنی این پلت فرم می باشد که حجم حافظه کارت microSD را به منظور یکپارچه سازی با حافظه داخلی دستگاه رمز گذاری و فرمت سازی می کند . به بیان ساده این ویژگی باعث می شود که کاربر بتواند حجم حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهد از این رو به طور مثال کاربر می تواند نرم افزارهای بیشتری را روی حافظه داخلی دستگاه نصب کند . سامسونگ متاسفانه این قابلیت را در گلکسی S7 و S7 ادج فعال نکرده است اما کاربران هنوز هم می توانند نرم افزارهای خود را به کارت حافظه SD منتقل کنند .


این آپشن در دیگر گوشی های سامسونگ هم وجود دارد با وجود این باید به این نکته اشاره کرد که انتقال نرم افزارها به کارت حافظه SD در سیستم عامل مارشمالو ( و گوشی های گلکسی S7 و S7 ادج ) کمی متفاوت است . برای انتقال نرم افزارها باید چند مرحله را طی کنید البته به یاد داشته باشید که همه نرم افزارها را نمی توانید منتقل کنید .

مرحله اول : به بخش تنظیمات دستگاه بروید و سپس گزینه Applications را لمس کنید . حال در پنجره ای که باز شده گزینه Application manager را انتخاب کنید . در این قسمت همه نرم افزارهای نصب شده بر روی دستگاه نشان داده می شود .

mz413

مرحله دوم : از لیست نمایش داده شده نرم افزاری را که می خواهید به کارت حافظه منتقل کنید ، پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید .

مرحله سوم : در پنجره باز شده گزینه Storage را که در زیر گزینهUninstall قرار دارد ، لمس کنید .

mz414

مرحله چهارم : اگر که نرم افزار قابلیت منتقل شدن را داشته باشد بعد از انتخاب گزینه Storage یک آپشن به نام CHANGE در صفحه ظاهر می شود .

mz415

مرحله پنجم : هم اکنون گزینه CHANGE و سپس گزینهSD Card را انتخاب کنید . در این مرحله یک منو انتقال ظاهر می گردد که در پایین آن یک گزینه به نام Move وجود دارد . درصورتی که کاربر روی این گزینه ضربه بزند نرم افزار به کارت حافظه دستگاه منتقل می گردد .

mz416

انتقال انجام شد . حال کاربر تنها باید روی گزینه back ضربه بزند تا لیست نرم افزارها ظاهر گردد و یا این که با لمس کردن گزینه home به صفحه اصلی گوشی برود . توجه داشته باشید که سیستم عامل اندروید نمی تواند یک نرم افزار را به طور کامل به کارت حافظه SD منتقل سازد به همین دلیل برخی از اطلاعات نرم افزار مورد نظر شما باز هم در حافظه داخلی دستگاه باقی می ماند . بیرون کشیدن کارت حافظه در هر زمانی می تواند باعث توقف کارکرد نرم افزار منتقل شده گردد بنابراین اگر که می خواهید کارت حافظه موجود در دستگاه را با یک کارت حافظه جدید تعویض کنید به یاد داشته باشید که مجددا با انجام مراحل فوق ، نرم افزارهای منتقل شده به کارت حافظه را به حافظه داخلی دستگاه انتقال دهید .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

هادی یدالهی

دوشنبه, 16 فروردین 1395

متن خوبی بود

پاسخ

Alireza

چهارشنبه, 02 آبان 1397

گلگسی a3 2017 مدلش بالاتره یا s5

پاسخ

ثبت نظر