تصاویری از دوربین دوقلوی آیفون 7 Pro !

تصاویری از دوربین دوقلوی آیفون 7 Pro !

تصاویری از دوربین دوقلوی آیفون 7 Pro !

MZ409

آنچه می تواند دوربین دوقلوی آیفون 7 پرو باشد !

گفته شده است که آیفون جدید تغییرات جالبی در خود دیده است . یکی از این تغییرات حذف کانکتور 3.5 میلی متری صوتی دستگاه می باشد . با وجود این خبرهای جدید از تغییرات بزرگ تری حکایت می کنند که کاربر را قادر می سازد تا تصاویر بهتری با گوشی خود بگیرد !


منابع خبری انتظار دارند که حداقل یکی از مدل های آیفون 7 با سیستم دوربین دو قلو وارد بازار شود . اخیرا یک منبع خبری تایوانی ، که اپل کلاب ( AppleClub ) نام دارد ، تصاویری را از ماژول دوربینی که اپل می خواهد در ساخت آیفون جدید خود به کار ببرد ، منتشر کرده است .

مسلما در حال حاضر نمی توان با اطمینان حرفی در مورد دوربین آیفون 7 زد اما اگر که شایعه های منتشر شده صحت داشته باشند می توانیم شاهد این باشیم که آیفون 7 به دوربین بسیار قدرتمندی مجهز شود . همان طور که در تصاویر این خبر مشاهده می کنید ، لنز یکی از دوربین ها نسبت به لنز دوربین دیگر بزرگ تر است . این اختلاف اندازه نحوه کار سیستم جدید را تا حدودی شرح می دهد .

بزرگ نمایی بصری لنز دوربین دوم

MZ410

احتمالا لنزهای بزرگ وظیفه گرفتن تصاویر عادی و لنزهای کوچک وظیفه ارائه فوکوس بهتر و یا بزرگ نمایی بصری بهتر را بر عهده دارد . لنزهای کوچک آیفون جدید باعث می شوند که هنگامی که زاویه تصویر برداری عریض تری مورد نیاز است و کاربر می خواهد تصاویر متعددی را بگیرد ، کیفیت تصاویر ارتقاء یابد .

البته احتمال این که هدف اپل بزرگ نمایی بصری باشد زیاد است زیرا در حال حاضر سازندگان گوشی های هوشمند آشنایی چندانی با این مفهوم ندارند و بیشتر گوشی های خود را با همان سیستم بزرگ نمایی دیجیتالی وارد بازار می کنند .

سیستم بزرگ نمایی دیجیتالی ، هنگامی که کاربر روی یک نقطه زوم می کند ، تنها زاویه دید تصویر را کاهش می دهد ؛ به عبارت دیگر این سیستم تنها تصویر را حول یک نقطه کانونی کوچک تر می کند ، در حالی که سیستم بزرگ نمایی بصری به لنزهایی مجهز شده است که مخصوص زوم کردن ساخته شده اند و ارتباطی با پردازش تصویر ندارند مگر زمانی که سازنده از این قطعات چنین عملکردی را انتظار داشته باشد .

اگر که ایده های فوق همان اهدافی باشند که اپل می خواهد به آن ها برسد ، می توانیم بگوییم که آیفون 7 مرزهای جدیدی را در زمینه کیفیت تصویر برداری ایجاد می کند ؛  البته باید دوباره به این مطلب اشاره کرد که تنها یکی از مدل های آیفون جدید به چنین قابلیتی مجهز می شود .

مدلی که از سیستم جدید بهره می برد آیفون 7 پرو است که طبق خبرهای منتشر شده در کنار آیفون 7 استاندارد در معرض عموم قرار می گیرد . آیفون 7 پرو از نظر اندازه از آیفون 7 پلاس هم بزرگ تر است و چند ویژگی منحصر به فرد دارد که یکی از آن ها دوربین دوقلوی این گوشی هوشمند می باشد .

مسلما باید صبر کرد و دید که آیا اپل این مشخصات را تایید می کند یا خیر اما از آنجایی که منابع خبری متعددی جزییات مشابهی را در مورد آیفون جدید منتشر کرده اند می تواند انتظار داشت که شایعه های منتشر شده صحت داشته باشند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر