چگونه با استفاده از یک Tile آیفون گم شده خود را پیدا کنیم ؟

چگونه با استفاده از یک Tile آیفون گم شده خود را پیدا کنیم ؟

چگونه با استفاده از یک Tile آیفون گم شده خود را پیدا کنیم ؟

mz438

گاهی این اتفاق رخ می دهد که آیفون خود را حتی داخل خانه گم کنیم . در چنین مواقعی با جدیت تمام و البته بی حوصلگی و بی صبری اتاق ناهار خوری ، آشپزخانه و یا حتی حمام را می گردیم تا به یاد آوریم که گوشی خود را کجا گذاشته ایم . تایل (Tile) یک یابنده محبوب است که در چنین مواقعی ، حتی اگر که گوشی شما در حالت بی صدا باشد ، به شما در یافتن دستگاه کمک می کند .


 

برای استفاده از این وسیله باید مراحل زیر را طی کنید .

تایل در واقع یک برچسب دو قسمتی پلاستیکی مربع شکل است که اگر قسمتی از آن را به هر دستگاهی بچسبانید و قسمت دیگر را نزد خود نگه دارید ، می تواند در یک فاصله تعیین شده آن دستگاه را برای شما پیدا کند . این وسیله با استفاده از بلوتوث به گوشی کاربر متصل می شود . حال به طور مثال اگر که یک قسمت از تایل را به گوشی خود و قسمت دیگر را به یک شیء بچسبانید با استفاده از تایل نصب شده بر روی گوشی به راحتی می توانید مکان وسیله ای که قسمت دیگر برچسب را روی آن زده اید ، مشخص نمایید .

mz439

این وسیله در یافتن آیفون هم به شما کمک می کند . برای یافتن یک آیفون کاربر باید دو مرتبه روی کلید “e” که بر روی تایل قرار دارد ، ضربه بزند . این کار باعث می شود که زنگ آیفون شما فعال گردد . توصیه می شود که برای استفاده دائم از این وسیله ابتدا آن را به بلوتوث گوشی خود وصل کنید و سپس قسمتی که باید نزد خود داشته باشید را روی یک مکان ثابت مانند دیوار و یا یخچال بچسبانید . البته در نظر داشته باشید که تایل تا زمانی که فاصله گوشی شما از 100 متر ( برد بلوتوث ) بیشتر نیست می تواند در جست و جو به شما کمک کند در غیر این صورت باید برای یافتن دستگاه از فایند مای فون ( Find My Phone) و یا آی کلود (iCloud) استفاده کنید .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر