تصاویری از سامسونگ گلکسی J5 (2016) !

تصاویری از سامسونگ گلکسی J5 (2016) !

تصاویری از سامسونگ گلکسی J5 (2016) !

mz444

گلکسی J5 (2016) با بدنه فلزی عرضه می شود .

اخیرا یک منبع خبری آلمانی به نام Winfuture.de تصاویری از گوشی جدید هوشمند سامسونگ گلکسی J5 (2016) را روی سایت خود گذاشته است . در تصاویر منتشر شده نشان داده شده که مدل بین المللی گوشی جدید شباهت بسیاری با مدل China Mobile دارد .


تصاویر منتشر شده تایید کرده اند که گلکسی جدید به یک بدنه فلزی مجهز می شود . این مطلب در گذشته هم به واسطه انتشار دستور العمل J5 (2016) اعلام شده بود . منابع خبری مرتبط مشخصات فنی این دستگاه را نیز اعلام کرده بودند از این رو می توان گفت که تنها ویژگی اعلام نشده قیمت دستگاه می باشد .

مشخصات فنی

گلکسی J5 (2016) از یک نمایشگر 5.2 اینچی 720 در 1280 پیکسلی HD سوپر AMOLED ، پردازشگر چهار هسته ای کوالکوم اسنپدراگون 410 ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 5.1.1 لولی پاپ بهره می برد . البته این امکان وجود دارد که گوشی جدید با پلت فرم اندروید 6 مارشمالو عرضه شود زیرا GFXBench چند هفته پیش این گوشی هوشمند را با اندروید 5.1.1 لولی پاپ آزمایش کرده بود .

هم اکنون همه کاربران نسبت به این موضوع که سامسونگ گوشی های رنج متوسط خود را نیز با کیفیت بالایی می سازد ، احساس رضایت دارند . تا دو سال پیش حتی گوشی های پرچم دار این برند نیز کیفیت ساخت مطلوبی نداشتند زیرا سامسونگ در آن زمان در ساخت همه گوشی های خود از پلی کربنات استفاده می کرد .

اخیرا یک منبع خبری دیگر نیز با نام بلوتوث سیگ (Bluetooth SIG) ساخت گوشی های گلکسی J5 (2016) و گلکسی J7 (2016) را تایید کرده است به همین دلیل انتظار می رود که سامسونگ در آینده ای نه چندان دور از این دو محصول رونمایی کند . از آنجایی که هر دو محصول از گوشی های رنج متوسط هستند رونمایی از آن ها چندان پر سر و صدا نخواهد بود . همانند گوشی های سری A (2016) گلکسی احتمالا تصاویری از J5 (2016) نیز قبل از شروع زمان فروش این دستگاه در وب سایت سامسونگ منتشر می گردد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر