ریک اوسترلو کنار رفت ، موتورولا در دست لنوو !

ریک اوسترلو کنار رفت ، موتورولا در دست لنوو !

ریک اوسترلو کنار رفت ، موتورولا در دست لنوو !

mz442

ریک اوسترلو ، کهنه سرباز اداره کننده موتورولا موبیلیتی (Motorola Mobility) ، دیگر در مسند اداره موتورولا که تحت تملک لنوو قرار دارد ، نیست . لنوو در یک گزارش مطبوعاتی گفته است : " اوسترلو تصمیم گرفته که جدا شود و موتورولا برای او آرزوی موفقیت می کند . " حال که اوسترلو از موتورولا جدا شده است آیمار دو لنکوزینگ ، سرپرست قبلی Lenovo North America از تاریخ 1 آوریل ( 13 فروردین ) اداره تشکیلات را برعهده می گیرد .


مدیر قبلی از سال 2013 ، زمانی که تصاویر وی در کنار تصاویر موتو ایکس ، در جهان منتشر شد پست مدیریت شرکت را در دست گرفت . از نظر بسیاری از افراد این شخص مسئول ارتقاء موتورولا و هم رتبه و ترکیب شدن این سازنده آمریکایی با لنوو می باشد . اوسترلو شخصا چند هفته پیش گفته بود که هیچ تفاوتی بین روند مدیریت شدن موتورولا توسط لنوو و گوگل ، وجود ندارد .

برند موتو (Moto) همچنان به حیات خود ادامه می دهد اما با هدایت لنوو !

به نظر می رسد که جدایی اوسترلو چیزی بیش از یک تغییر پست مدیریتی است . ظاهرا قرار است که گروه تجاری موبایل لنوو به دو گروه تجاری تقسیم می شود . بخش PC Group از این به بعد تحت عنوان "PC & Smart Device Business Group" در زمینه ساخت رایانه های شخصی ، وسیله های جداشدنی ، تبلت ها ، فبلت ها ، بازی ها ، محصولات مرتبط با خانه هوشمند و محصولات مرتبط با ویندوز ، کروم و اندروید انجام وظیفه خواهد کرد .

به همین ترتیب بخش Mobile Business Group هم توسط زودانگ شن ، نایب رییس ارشد گروه لنوو و رییس Lenovo China Region ، و آیمار دو لنکوزینگ مدیریت می گردد . ظاهرا شن بخش ناحیه چین و دو لنکوزینگ هم بازارهای بین المللی را می گرداند .

هم اکنون که موتورولا کاملا توسط لنوو مدیریت می شود می توان با اطمینان گفت که گروه چینی برند موتو را زنده نگه می دارد البته باید در نظر داشت که از این به بعد چرخ این مدیریت به سبک لنوو می گردد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر