آلکاتل : Idol 4 Pro قوی ترین ویندوز فون جهان خواهد بود !

آلکاتل : Idol 4 Pro قوی ترین ویندوز فون جهان خواهد بود !

آلکاتل : Idol 4 Pro قوی ترین ویندوز فون جهان خواهد بود !

mz441

آلکاتل چند وقت پیش با ساخت Fierce XL به جرگه سازندگان گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 پیوست . این سازنده انتظار دارد با استفاده از Idol 4 Pro که اخیرا در جی اف ایکس بنچ ( GFXBench ) شرکت کرده است ، به افق های وسیع تری دست یابد .


جی اف ایکس بنچ یک تست استاندارد است که قابلیت های گرافیکی یک دستگاه را تعیین می کند و علاوه بر این اطلاعاتی را در زمینه مشخصات فنی یک دستگاه ارائه می سازد . طبق گزارش های به دست آمده از این بنچمارک آیدول 4 پرو از یک پردازشگر 4 هسته ای کوالکوم اسنپدراگون 820 و یک رم 2 گیگابایتی بهره می برد . البته منابع خبری وابسته به جی اف ایکس بنچ اعلام کرده اند که آلکاتل در نظر دارد گوشی جدید خود را با رم های 3 و 4 گیگابایتی نیز در بازار عرضه کند .

ظاهرا آیدول 4 پرو از یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی هم بهره می برد . هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند کارت حافظه Micro SD را نیز پشتیبانی می کند یا خیر . جی اف ایکس بنچ اعلام کرده است که این دستگاه به یک نمایشگر 6 اینچی 1,920 در 1080 پیکسلی ، دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080p و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K بهره می برد .

از آنجایی که آیدول 4 پرو ویژگی های پیشرفته ای دارد می توان انتظار داشت که کاربران این گوشی هوشمند قابلیت کانتینیوم را نیز در اختیار داشته باشند . این قابلیت سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت گوشی کاربر را به یک شبه رایانه مبدل می سازد . البته برای استفاده از کانتینیوم کاربر به یک ماوس ، صفحه کلید و همچنین مایکروسافت دیسپلی داک هم (Microsoft Display Dock ) نیاز دارد از این رو می تواند گفت که کانتینیوم هزینه های کاربر را نیز تا حد خاصی افزایش می دهد . این قابلیت تنها نرم افزارهای یونیورسال ویندوز را پشتیبانی می کند با وجود این نیم نگاهی جالب در زمینه آینده کامپیوترها محسوب می شود .

آیدول 4 پرو در جی اف ایکس بنچ حضور یافته است اما دلایل زیادی برای شک کردن در زمینه موجودیت این دستگاه مطرح می باشد . البته باید در نظر داشت که اچ پی الیت X3 هم یک ویندوز فون پیشرفته مجهز به ویندوز 10 بود که قبل از این که در کنگره جهانی موبایل از آن رونمایی شود ، در تست های بنچمارک شرکت کرده بود .

از آنجایی که آیدول 4 پرو از ویژگی های قدرتمندی بهره می برد می توان انتظار داشت که قیمت گرانی برای فروش آن تعیین گردد هرچند که هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است . ظاهرا یکی از شرکت هایی که این دستگاه را در آینده نزدیک عرضه می کند T-Mobile می باشد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر