راهی ساده برای دانلود ویدئو های فیسبوک روی اندروید

راهی ساده برای دانلود ویدئو های فیسبوک روی اندروید

راهی ساده برای دانلود ویدئو های فیسبوک روی اندروید

گرچه فیسبوک امکان دانلود مستقیم ویدئوها را به شما نمی دهند، با اپلیکیشن ها شخص ثالث می توانید به راحتی آن ها را روی دستگاه اندروید خود دانلود کنید.اگر یک گوشی اندروید و یک حساب کاربری فعال فیسبوک دارید، قطعا تا به حال به دانلود ویدئوهایی که روی فیسبوک می بینید  برای این که بتوانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت آن ها را بارها و بارها ببینید فکر کرده اید.  



گرچه فیسبوک لینک مستقیمی برای دانلود یک ویدئو به شما نمی دهد، ولی می توانید آن ها را توسط یک اپلیکیشن شخص ثالث به نام MyVideoDownloader ، که در گوگل پلی استور موجود است دانلود کنید.
MyVideoDownloader اپلیکیشنی برای دانلود ویدئوهای فیسبوک روی دستگاه اندروید می باشند. استفاده از آن بسیار ساده است. با MyVideoDownloader می توانید هرنوع ویدئو را روی فیسبوک ، از جمله ویدئوهایی که روی آن ها تگ شده اید، به اشتراک گذاشته شده اند و یا توسط شما و یا دوستانتان آپلود شده اند را دانلود کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان دانلود ویدئوها از پیج ها و گروه هایی که دوست دارید را نیز می دهد.

چگونه از MyVideoDownloader برای فیسبوک استفاده کنیم؟
•    وقتی که اپلیکیشن را نصب کردید آن را باز کنید و وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید.
•    برای دسترسی به منو به قسمت سمت راست بروید. برای جست و جوی ویدئویی که می خواهید دانلود کنید گزینه " News Feed" را انتخاب کنید.
•    وقتی که ویدئوی مورد نظر را پیدا کردید ، روی آیکون تیک که کنار ویدئوی مورد نظر است ضربه بزنید و آیکون دانلود را که در قسمت بالای سمت راست صفحه است انتخاب کنید.
•    ویدئو دانلود شده شما به صورت پیش فرض روی کارت SD شما ذخیره می شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر