گولدجنی آیفون SE را با یک روکش محکم 200 گرمی از طلای 18 عیار عرضه می کند !

گولدجنی آیفون SE را با یک روکش محکم 200 گرمی از طلای 18 عیار عرضه می کند !

گولدجنی آیفون SE را با یک روکش محکم 200 گرمی از طلای 18 عیار عرضه می کند !

شاه توت (King Tut) قبل از اختراع دوربین متولد شد بنابراین طبیعی است که تصویر سلفی این شخص در قالب یک ماسک 10 کیلوگرمی از جنس طلا باشد . اما شما یک شخص متولد شده در عصر دیجیتال هستید و به همین دلیل هم می توانید با یک آیفون SE طلایی ساخته شده توسط گولدجنی (Goldgenie) تصاویر سلفی طلایی از خود بگیرید ؛ کاری که متاسفانه عالی جناب توت از انجام آن محروم بوده است !!


این گوشی های فخر آور با روکشی از جنس طلای 24 عیار ، پلاتین و طلای صورتی (طلای 18 عیار از جنس 75 درصد طلا ، 21 درصد مس و 4 درصد نقره ) وارد بازار می شوند . قیمت پایه این گوشی های هوشمند زیبا ، که توسط شرکت سواراسکی هم تزئیناتی را به خود می گیرند ، از 2258 دلار (1,582 یورو) شروع می شود ( بدون احتساب مالیات ) .

mz457

بیشتر گجت هایی که ظاهر طلایی دارند تنها با یک روکش از جنس طلا تزیین شده اند اما آیفون SE این خبر ( که سوپر استار نام دارد ) از یک روکش 200 گرمی واقعی از جنس طلای 18 عیار بهره می برد . 200 گرم طلای 18 عیار یعنی 54240 دلار (38,000 یورو ) ( بدون احتساب مالیات ) ، البته شما می توانید مدل آیس ورژن سوپر استار را نیز با قیمت 77648 دلار (54,400 یورو ) هم خریداری کنید تا یک گوشی موبایل داشته باشید که با الماس های 365 ( 5.5 قیراطی ) می درخشد . گلدجنی اعلام کرده است که ، در صورت تمایل داشتن مشتری ، از طلای به کار رفته در دستگاه اول در ساخت مدل بعدی مورد درخواست کاربر استفاده می کند ، بنابراین نیازی نیست که دوباره مبلغ 54240 دلار را پرداخت کنید .

تمام مدل ها در یک جعبه رویایی که از چوب گیلاس و بلوط ساخته شده است و به همراه محافظت کامل در مقابل اسلحه به مشتری تحویل داده می شوند . کاربرانی که تبلت iPad Pro را سفارش می دهد ، مزایای بیشتری را دریافت می کنند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر