احتمال فروش ویندوز 10 بر روی فلش مموری

احتمال فروش ویندوز 10 بر روی فلش مموری


بر اساس اخبارهای شنیده شده احتمالا مایکروسافت، ویندوز 10 را طی حرکتی جدید به صورت ورژن های قابل نصب که در فلش مموری های USB وجود دارد، به فروش خواهد رساند. سخنگوی مایکروسافت این شایعه را رد یا تایید نکرده است و بیان نمود که با توجه به سیاست های این شرکت و همچنین با نزدیک شدن به تاریخ عرضه ی ویندوز 10 به شایعات و حدس و گمان ها پاسخ نمی دهند.


پیش بینی ها حاکی از این است که این سیستم عامل پرچم دار مایکروسافت خواهد بود.
احتمالا علاوه بر ارائه ی ویندوز 10 بر روی فلش USB که هنوز قطعی نشده این ویندوز برای کاربران لپ تاپ ها و تبلت ها ،طبق روال سابق بر روی بسته بندی های CD , DVD  ارائه خواهد شد.بنابراین مایکروسافت علاوه بر ارائه ی محصولش به صورت سنتی راه های جدیدتری را نیز امتحان می کند.
اگر فروش به این صورت باشد،کاربران برای مراحل نصب و راه اندازی ویندوز 10 زمان کم تری هدر می دهند و از مرحله ی دانلود نجات پیدا خواهند کرد که خودش پروسه ی وقت گیری بوده است.
نسخه نهایی و کامل ویندوز 10 در 29 جولای یعنی کم تر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و شنیده ها حاکی است که قیمت آن حدود 119 دلار به بالا خواهد بود.
 البته مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود ویندوز 10 برای کابران ویندوز 8 به رایگان به روز رسانی خواهد شد.بنابراین این کاربران نیازی به خرید مجدد این محصول نخواهند داشت.
مایکروسافت تا امروز سیری جالب و تقریبا صعودی در ارائه ی محصولات داشته و جز پیشگامان بوده است از ویندوز xp تا ویندوز 10 و از عرضه ی محصولاتش به سبک سنتی تا امروزه به صورت مدرن تر.
حال باید منتظر بود که ویندوز 10 چقدر می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

 

 
ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر