ده اپلیکیشن برتر برای آهنگ سازی روی گوشی و تبلت اندروید

ده اپلیکیشن برتر برای آهنگ سازی روی گوشی و تبلت اندروید

ده اپلیکیشن برتر برای آهنگ سازی روی گوشی و تبلت اندروید

با وجود اپلیکیشن های آهنگ سازی موجود برای گوشی های هوشمند و تبلت ها، آهنگ سازی بسیار ساده تر شده است. در این مقاله 10 تا از بهترین این اپلیکیشن ها را معرفی شده اند.با ظهور تکنولوژی گوشی های هوشمند، آهنگ سازی بسیار راحت شده است. اگر یک تبلت و یا گوشی اندروید دارید و می خواهید روی دستگاه خود آهنگ بسازید گوگل پلی استور اپلیکیشن های زیادی برای آهنگ سازی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. یک موزیسین بسیار مبتدی  هستید و یا یک حرفه ای، این اپلیکیشن ها به کارتان می آیند. در اینجا ده تا از بهترین برنامه های آهنگ سازی را که می توانند استعداد موسیقی را در شما زنده کنند معرفی می کنیم.

 

پيشنهاد فيسيت : بهترین نرم‌افزارهای رایگان آهنگسازی برای کامپیوتر



1-    Music Maker Jam
موزیک میکر جم (Music Maker Jam) یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن های آهنگ سازی برای اندروید است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد که با استفاده از لوپ ها، بیت ها و دیگر منابع آهنگ های خود را بسازند. بیش از 100 استایل موزیک ( مانند هیپ هاپ، رقصی، راک، فانک، درام و باس، تکنو، هوس، جاز و غیره ) و میکسر 8 کاناله دارد که به شما اجازه می دهد آهنگ ها را با هم میکس کنید و به آن ها افکت اضافه کنید.
با موزیک میکر جم، می توانید به راحتی با تکان دادن دستگاه خود آهنگ ها را ریمیکس کنید. همچنین می توانید از انتخاب گر لوپ استفاده کنید تا استایل های موزیک را با هم ترکیب کنید. این اپلیکیشن هزاران لوپ حرفه ای دارد که می توانید در میان آن ها انتخاب کنید. همچنین قابلیت ضبط صدا نیز وجود دارد که به شما امکان امکان ضبط صدای خود را می دهد.
موزیک میکر جم را می توان به صورت رایگان از گوگل پلی استور دانلود کرد. البته شما می توانید با پرداخت مقداری پول چیزهایی مانند آرشیو لوپ خریداری کنید.

2-     FL Studio Mobile
اف ال استودیو موبایل (FL Studio Mobile) یک آهنگساز کامل است که امکان خلق پروژه های چند آهنگی را به شما می دهد. این اپلیکیشن هر چیزی را که شما برای آهنگ سازی به آن نیاز دارید، مثل ترتیب سنج گام، پیانو رول، کیبورد، پد درام، ویرایشگر آهنگ و افکت و همچنین بیش از صد آلت موسیقی نمونه را در خود دارد. این اپلیکیشن دارای افکت هایی مانند EQ، تاخیر، ریورب، محدودگر، فیلتر و Amp برای ارتقای میکس شما می باشد. همچنین یک ویرایشگر وجود که می توانید از طریق آن کارهایی مانند قطع، آراستن، قرار دادن سکوت، معکوس کردن، محو کردن و غیره را انجام دهید.
می توانید موزیک های خود را به صورت WAV، MIDI و AAC ذخیره کنید و همچنین می توانید آن ها را توسط دراپ باکس و یا ایمیل به اشتراک بگذارید.

3-    Caustic 3
کستیک 3 (Caustic 3) یک اپلیکیشن رایگان آهنگ سازی است که ترکیب کننده و نمونه گیر ها را برای ساخت آهنگ مورد نظر شما ترکیب می کند. کستیک 3 14 سینث برای ساخت آهنگ مورد نظر شما دارد که شامل Beatbox, Organ, Modular, SubSynth, FMSynth, 8BitSynth, PCMSynth, PadSynth, Bassline, Vocoder و KSSynth می باشد. این اپلیکیشن همچنین شامل میز میکسر با افکت های گلوبال دیلی/ریورب ، محدودگر، EQ پارامتریک و غیره می باشد.
فایل ها روی یک فضای قابل دسترسی ذخیره می شوند. می توانید از فایل های
WAV خود در BeatBox, PCMSynth و Vocoder استفاده کنید. شما می توانید از نسخه رایگان البته با قابلیت های محدود استفاده کنید. همچنین می توانید کلید کستیک را خریداری کنید که به شما امکان دسترسی کامل به همه قابلیت های این اپلیکیشن را می دهد.

4-    Audio Evolution Mobile Studio
آدیو اولوشن موبایل استودیو (Audio Evolution Mobile Studio) یک اپلیکیشن بسیار قوی برای آهنگ سازی روی اندروید است. این اپلیکیشن به شما امکان ضبط صدا را می دهد و همچنین می توانید توسط آن لوپ های جالب برای میکس آهنگ های مختلف بسازید. افکت های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید آن ها را به آهنگ خود اضافه کنید. این برنامه بیش از 25 افکت مانند گروه کر، کمپرسور، تاخیر، تاخیر دوگانه، تاخیر معکوس، ریورب، فلانجر، نویز گیت و غیره را دارا می باشد. موزیسین ها و دی جی ها می توانند کارهای خود را در یک نمونه استریو با کیفیت بالا و یا فرمت فشرده مناسب برای اینترنت ذخیره کنند.
همچنین قابلیت های اضافی مانند توالی MIDI، مترونوم، کراس فید، اتوماسیون، کشش زمان و غیره را نیز دارد. وقتی که کارتان تمام شد می توانید آن را فایل های خود را با شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

5-    SunVox
سان ووکس ابزار بسیار قوی دیگری برای آهنگ سازی روی اندروید است. این ابزار برای آهنگ سازی پیچیده ساخته شده است که نه تنها امکان ترتیب گذاری را به شما می دهد بلکه فیلترها و افکت های متعدد در سیستمی از لایه های مدولار دارد. این افکت ها شامل سینث درام با بیش از 120 صدای منحصر به فرد، سینث اسپکترا وویس برای ساخت آهنگ های مبتنی بر FFT، و ماژول های افکت فراوان هر کدام از آن ها شامل ماژول های صدا می باشند که باعث می شود ساخت آهنگ هایی با کیفیت استودیو بسیار ساده شود.
همچنین قابلیت ارسال مولتی ترک های WAV، دریافت و ارسال MIDI، میکروفون و همچنین قابلیت های دیگر ضبط نیز دارا می باشد.

6-    Chordbot Pro
کورد بوت پرو ابزاری معمولی برای آهنگ سازی است. می توان از آن برای ترکیب آکورد های ساده و پیچیده استفاده کرد. می توانید از آن برای ساخت آکورد های مختلف استفاده کنید و سپس دوباره آن ها را اجرا کنید تا بتوانید بفهمید که چگونه شده اند. برای ساخت یک آهنگ یک آکورد استایل کامپو و تمپو را انتخاب کنید و دکمه " play" را بزنید.
این اپلیکیشن 30 استایل کامپ و بیش از 50 آکورد برای تنظیم آهنگ دارد. وقتی که کارتان تمام شد می توانید آن را به یک فایل WAV و یا MIDI بفرستید. همچنین نسخه رایگان با قابلیت های محدود وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

7-    Robotic Guitarist
روبوتیک گیتاریست (Robotic Guitarist) یک گیتار مجازی و راهنمای آکورد برای دستگاه اندروید است. راهنمای آکورد آن بسیار ساده است و به شما اجازه می دهد که آکورد ها را در هنگام اجرای آهنگ تغییر دهید. بدون نیاز به یادگیری موقعیت انگشت ها یک آکورد را انتخاب کنید و برای دریافت صدایی که دقیقا شبیه به صدای گیتار است به سیم ها ضربه بزنید. روبوتیک گیتاریست به شما جدولی با موقعیت انگشت ها برای هر آکوردی که اجرا کردید نشان می دهد. این برنامه برای هنرآموزانی که می خواهند آکورد ها را به خاطر بسپارند پر استفاده است.
می توانید بین گیتار الکتریک و آکوستیک، پیانو، ویالون، هارگ یکی را انتخاب کنید و آن را روی کل گیتار اجرا کنید و یا برای هر سیم یکی را انتخاب کنید.
این اپلیکیشن رایگان است.


8-    Walk Band
واک بند (Walk Band) یک اپلیکیشن اندروید است که به شما یک باند قابل حمل جیبی می دهد. این اپلیکیشن آلات موسیقی زیادی از جمله پیانو، درام کیت، درام ماشین، گیتار و باس به شما ارائه می دهد. همه این اپلیکیشن ها از صداهایی کاملا واقعی استفاده می کنند. این اپلیکیشن همچنین هفتاد آهنگ از پیش ساخته شده دارد که می توانید آن ها را اجرا کنید.
با این اپلیکیشن می توانید آهنگ های زیادی با آلات موسیقی متفاوت بسیازید و آهنگ های مختلف از یک آلت موسیقی را با یک آهنگ ادغام کنید.
دیگر قابلیت ها شامل پشتیبانی چندین انگشت، تبدیل MIDI به MP3، کیبورد MIDI اکسترنال با پشتیبانی USB، آپلود و به اشتراک گذاری آهنگ هایی که ضبط کرده اید و خیلی بیشتر می باشد.
این اپلیکیشن رایگان است.

9-    Nanoloop
نانولوپ (Nanoloop) یک اپلیکیشن آهنگ سازی پیشرفته است که هر قابلیتی که برای ساخت یک موزیک الکترونیک نیاز دارید را در خود دارد. می توانید آهنگ های الکترونیک خود را برای اجرا در مهمانی ها، انتشار روی اینترنت و یا ذخیره سازی برای کلکسیون شخصی استفاده کنید.
نانولوپ شش کانال فعال را به شما ارائه می دهد. در هر کانال می توانید تا هشت الگو برای دو آلت موسیقی مختلف بسازید که می توانید به طور مستقیم آن ها را روی اپلیکیشن اجرا کنید. نانولوپ همچنین به شما امکان به اشتراک گذاری از طریق دراپ باکس و سوند کلود را نیز به شما می دهد.


10-    MorphWiz-Play
مورف ویز پلی (MorphWiz-Play) یک اپلیکیشن عالی دیگر برای آهنگ سازی است. این اپلیکیشن دستگاه اندروید شما را به یک ترکیب کننده تبدیل می کند که می تواند صداها، افکت ها و هر چیزی که انتظارش را دارید، از جمله اجرا ویبراتو از طریق انگشتانتان را به شما ارائه دهد.

 

پيشنهاد فيسيت : بهترین نرم‌افزارهای رایگان آهنگسازی برای کامپیوتر

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ofagheihzadeh@jimel.com

پنج‌شنبه, 11 بهمن 1397

دانلود رایگان نرم ابزار ااهنگسازی برای کامپیوتر

پاسخ

m.badkoubeh

یک‌شنبه, 16 تیر 1398

چطور نصبش کنم

پاسخ

باران

چهارشنبه, 19 شهریور 1399

من برای لپ تاپ میخوام نصبش کنم

پاسخ

علی

جمعه, 02 مهر 1400

برای لپ تاب کیوبیس عالیه

ستایش

جمعه, 28 آذر 1399

ستایش،میرزایی

پاسخ

ثبت نظر