تولید نمونه ی اولیه ی آزمایشی آیفون های جدید

تولید نمونه ی اولیه ی آزمایشی آیفون های جدید


 
به نقل از خبر رسانی بلومبرگ ،ظاهرا تولید نمونه ی اولیه ی آیفون اپل جدید آغاز شده است.انتظار می رود که غول جدیدی که کاپرتینو (شهر زادگاه  و دفتر مرکزی شرکت اپل) تولید می کند،جانشین آیفون6 و آیفون 6 پلاس خواهد شد.


شنیده ها حاکی از این است که نسل جدید آیفون های اپل قابلیت لمسی فوق العاده بالایی دارد و تیم طراحی آیفون برای تاچ اسکرین آن سنگ تمام گذاشته اند.
اپل اعلام کرده چند سال گذشته برای طراحی و آماده کردن تکنولوزی جدید وقت صرف کرده است تا بتوانند آن را به تولید انبوه برسانند.
برای نخستین بار اپل از تکنولوزی جدید خود به نام Force-Touch در ساعت های اپل و مکبوک های 12 اینچی استفاده کرده است.
این تکنولوژی جدید به کاربران خود این امکان را می دهد که بسته به قدرت اعمال فشار به صفحه نمایش ، امکان دسترسی به کارکردهای متفاوت دستگاه خود را داشته باشند. این امکان علاوه بر صفحه نمایش بر روی ترک پدها (یک تاچ‌ پد چند لمسی است که توسط شرکت اپل توسعه یافته‌است)هم این تکنولوزی اعمال خواهد شد.
جای تعجب نیست اگر آیفون6 هم در دور تازه ای به این طراحی و ویژگی مجهز شود.به هر حال در ماه آینده همه چیز به صورت واضح مشخص خواهد شد.
این اولین بار نیست که چنین خبرهایی مبتنی بر استفاده ی اپل از تکنولوژی Force Touch شنیده می شود.همچنین شایعاتی وجود دارد که آلومینیوم های بدنه ی آیفون های جدید محکم تر خواهند بود.با توجه به بازار شایعات داغ این روزها پیش بینی های متفاوتی در مورد تولیدات جدید آیفون اپل به گوش می رسد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر