شبیه چه کسی هستید!

شبیه چه کسی هستید!


مایکروسافت به تازگی وب سایتی را ساخته است که تنها با آپلود هر عکسی از خودتان می تواند به شما بگوید شما چند ساله و چه شکلی هستید؟ که اکنون در وب سایت های ویروسی مایکروسافت وجود دارد. از برنامه مشهور Lulu متشکریم که می توان فهمید شما چه شکلی هستید یا شبیه چه کسی هستید.

مشابه سایت مایکروسافت تمام چیزهایی که لازم دارید آپلود عکس خودتان است و #How Dude Robot به شما از 100 نمره می دهد.  Lulu در سایت راه اندازی شده ویروسی است و ممکن است بیش از نیم میلیون نفر در تمام دنیا از آن استفاده کرده باشند. #How Dude Robot یک  dudeliness از افراد مشهور ایجاد کرده است.
اگر به شما امتیاز dudeliness داده شد شاید وحشتناک باشد اما نگران نباشید شما تنها نیستید. هنگامی که به Harry Style میروید #How Dude Robot تنها 66% از امتیاز افراد مشهور را به شما می دهد. Lulu هفته گذشته در سایت راه اندازی شد. مدیر عامل این شرکت گفت این سایت همانند سایت جدید مایکروسافت homage،به سرعت هک شد. این به معنی خودنمایی کردن این تکنولوژی است که  Lulu برای تشخیص جنسیت و تشخیص چهره استفاده می شود.
این سایت برای امتیاز دادن به dudeliness  سرگرم کننده است. وی افزود این محصول ممکن است در آینده مردان و زنان هم جنس گرا را نیز شناسایی کند. این سایت توسط تیمی در  Lulu گسترش داده شده است، این برنامه محبوب برای iOS و اندروید در دسترس است که به مردان اجازه می دهد تا عکسشان را آپلود کنند و از دختران برای Feedback و مشاوره بپرسند.
برخلاف سایت مایکروسافت ابزار امتیاز Lulu s dude فقط برای سرگرمی است. برای پیوستن به این گروه به سایت بروید تا ببینید چقدر شبیه کسی هستید!


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر