کیبورد فارسی مداد برای پلتفرم iOS

کیبورد فارسی مداد برای پلتفرم iOS

تایپ فارسی در پلتفرم iOS یکی از مشکلات کاربران فارسی آیفون و آیپد بود. زمانی که اپل به کیبوردهای شخص ثالث اجازه ورود به اپل‌استور داد، این مشکل تقریبا حل شد و اپلیکیشن‌های کیبورد فارسی توسط توسعه‌دهندگان ایرانی وارد اپل‌استور شدند.

کیبورد فارسی مداد یکی از کیبوردهای مناسب و رایگان است که امکان تایپ فارسی را برای شما آسان می‌کند. این کیبورد ظاهر بسیار زیبایی هم دارد. برای استفاده از این کیبورد برای تایپ فارسی تنها کافی است به اپل‌استور مراجعه نمایید و این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

نکته مهم برای استفاده از کیبورد مداد این است که پس از نصب به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنید و به بخش General بروید و سپس به بخش Keyboard مراجعه کنید و به گزینه Medad دسترسی بدهید. با این کار کیبورد مداد فعال شده است و شما امکان استفاده از آن را در iOS خواهید داشت.

یکی از امکاناتی که کیبورد فارسی مداد برای شما فراهم می‌کند، تنظیم رنگ پس‌زمینه کیبورد است. این کیبورد از تنوع رنگی بالایی برخوردار است.

مداد یکی از کیبوردهای برتر فارسی است که امکان شخص‌سازی را به شما می‌دهد. شما می‌توانید فونت مورد نظر را میان فونت‌های موجود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که در هنگام تایپ کیبورد صدا داشته باشد یا بی‌صدا تایپ کنید. مداد همچنین امکان مشخص کردن صدای سوآیپ هم برای شما مهیا کرده است.


نیم‌فاصله یکی از مواردی است که در تایپ کردن با کییورد پیش‌فرض اپل امکان‌پذیر نمی‌باشد. مداد امکان اعمال نیم‌فاصله را به شما می‌دهد تنها کافی است به جای ضربه زدن به اسپیس انگشت خود را روی آن از پایین به سمت بالا بکشید تا نیم‌فاصله گذاشته شود.

تواناتک به شما توصیه می‌کند که برای تایپ کردن ساده و سریع فارسی در پلتفرم iOS از کیبورد مداد استفاده نمایید. این کیبورد در دستگاه‌های مجهز به iOS 8 به بالا قابل استفاده است. (آیفون‌های ۴اس، ۵، ۵اس، ۶ و ۶ پلاس)

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر