هیوندای سوناتا، اولین خودروی مجهز به آندروید آتو

هیوندای سوناتا، اولین خودروی مجهز به آندروید آتو


چند ماهی است آندروید آتو عرضه شده و از طریق پنل نصب شده بر روی داشبورد، همچون دستگاه پایونیر AVIC-8100 در دسترس است. اما اگر بخواهید این قابلیت از کارخانه در خودروی شما نصب گردد، تاکنون این شانس را نداشته اید.
هیوندا با سوناتای 2015 خود جهت خط پایان به عنوان اولین شرکت عرضه دهنده ی آندروید آتو بر یک محصول خودرو بر دیگر سازندگان خودرو غلبه یافته است. آندروید آتو به عنوان بخشی از سیستم جهت یابی صحفه لمسی 8 اینچی هیوندا بر مدل های اسپورت، اکو، Limited، اسپورت 2.0 T و Limited 2.0T ظاهر شده است (با شروع قیمت از 23175 دلار)، اما برای مدل SE اصلی به قیمت 21150 دلار این قابلیت موجود نیست.

همچنین هیوندای اعلام کرده است مالکان سوناتای 2015 موجود می توانند در اواخر تابستان خودروهای خود را با آندروید آتو از طریق دانلود کردن بر روی USB توسط نمایندگی ها ارتقا بدهند.

آندروید آتو یک معامله ی بزرگ برای خریداران بالقوه خودرو است، چون رابط آشنایی را بر سیستم جهت یابی خودروی آنها فراهم می کند، در نتیجه آنها می توانند نقاط مورد علاقه ی خود را بیابند، بنویسند و با استفاده از نرم افزار تشخیص صدای گوگل تماس های هندزفری برقرار کنند. همچنین بسیاری از برنامه های متداول رسانه ای، همچون Spotify، iHeartRadio و گوگل پلی موزیک را پشتیبانی می کند، پس آهنگ های مورد علاقه بر روی گوشی همراهتان می تواند در داخل خود به شما آرامش دهد.

فقط به خاطر داشته باشید که با استفاده از رابط USB خودرو، باید گوشی همراهتان (آندروید 5 یا بالاتر) را به آن وصل کنید. این امر باعث قفل شدن گوشیتان در هنگام رانندگی می شود و کنترل را به صحفه لمسی در داشبورد منتقل می کند.

دیگر سازندگان خودرو، همچون آئودی، هوندا و شورولت قول پشتیبانی از آندروید آتو را داده اند، اما تا پایان امسال آماده اجرای آن بر روی خودروهای خود نخواهند بود. برای اینکه استفاده از آندروید آتو را احساس کنید، رانندگی آزمایشی را در دریافت کننده ی داشبورد آندروید آتو پایونیر امتحان کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر