نبرد سه گانه گوشی های پرچم دار اندروید ؛ اچ تی سی 10 ، ال جی G5 و سامسونگ گلکسی S7

نبرد سه گانه گوشی های پرچم دار اندروید ؛ اچ تی سی 10 ، ال جی G5 و سامسونگ گلکسی S7

هر سه دستگاه ، گوشی های بسیار پیشرفته ای هستند که از نظر قیمتی از آیفون 6s و آیفون 6s پلاس ارزان تر می باشند . در این نوشتار یک مقایسه کلی در زمینه ظاهر ، تجربه انتقالی به کاربر و راندمان عملکرد دوربین های این سه دستگاه صورت گرفته است .

در دنیای موبایل ها گوشی های ارزان قیمت اندروید هم می توانند ابزارهایی برای برقراری ارتباط ، پخش فایل های صوتی MP3 ، گرفتن تصاویر دیجیتالی ، نشان دادن مسیرهای حرکت و بسیاری از کارهای دیگر باشند اما با وجود این بعضی از کاربران باز هم به خریدن گوشی های پرچم دار روی می آورند تا بهترین کیفیت و بالاترین تجربه استفاده از یک دستگاه ارتباطی را کسب کنند علی رغم این که قیمت این دستگاه ها بیشتر است .

هم اکنون که اچ تی سی نیز گوشی پرچم دار جدید خود ، اچ تی سی 10 ، را وارد بازار کرده است فرصت خوبی پیدا شده تا مقایسه ای بین این دستگاه و دو رقیب مشابه آن ، ال جی G5 و سامسونگ گلکسی S7 صورت پذیرد تا این نتیجه حاصل گردد که کدام گوشی پرچم دار بهتر است . هر سه گوشی مشخصات بسیار پیشرفته ای دارند به این دلیل در جدولی که در ادامه آمده ، همه مشخصات این گوشی ها ذکر نشده و تنها ویژگی های اصلی آن ها ارائه گردیده است . 

فرق بسیار زیادی بین سه محصول وجود ندارد از این رو با اطمینان می توان گفت که استفاده از هر سه دستگاه تجربه خرسند کننده یکسانی را در اختیار اکثر کاربران می گذارد . اگر که موضوع انتخاب یکی از گوشی های گلکسی S7 سامسونگ و یا ال جی G5 باشد می توان گفت که تنها نیاز های خاص کاربر و احساس انتقالی از این دو گوشی تعیین کننده گزینه خرید می باشند . 

ال جی G5 روی کاغذ مشخصات خوبی دارد اما در این رده بندی در رده سوم قرار می گیرد . عملکرد دوربین این گوشی همانند گوشی های ال جی G4 و ال جی V10 بسیار عالی می باشد . در مورد دو دستگاه دیگر می توان گفت که انتخاب دستگاهی که در رده اول قرار بگیرد کار چندان ساده ای نیست . به طور مثال اچ تی سی همیشه از یک بدنه یکپارچه آلومینیومی در ساخت گوشی های خود استفاده کرده است که حس بسیار خوبی را در دستان کاربر ایجاد می کند اما در مورد گلکسی S7 باید به این نکته توجه داشت که تغییرات اعمال شده در سبک طراحی سامسونگ و ضد آب ساخته شده این دستگاه استفاده از آن را مخصوصا در شرایط بارانی برای همه راحت می کند . 

اچ تی سی 10 در زمینه عملکرد دوربین نیز نمی تواند زمانی که گلکسی S7 و یا ال جی G5 در حالت تصویر برداری تمام خودکار هستند ، تصاویر بسیار خوبی بگیرد . به همین دلیل در یک جمع بندی کلی نمی توان امتیازی بیشتر از 9.5 به اچ تی سی 10 داد . در کل برآیند این مقایسه جامع نشان می دهد که گلکسی S7 نسبت به دو دستگاه دیگر برتری دارد . 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر