جزییاتی در مورد گوشی های سری C سامسونگ !

جزییاتی در مورد گوشی های سری C سامسونگ !

مشخصات بیشتری درباره گلکسی C5 منتشر شد !

چند هفته ای است که سایت های خبری اطلاعاتی را در مورد گوشی های هوشمند سری C سامسونگ منتشر کرده اند . طبق اطلاعات موجود همه این گوشی ها از بدنه های فلزی بهره می برند . سامسونگ اعلام کرده است که گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 اولین دستگاه های قابل عرضه از سری گوشی های گلکسی C سامسونگ می باشند .

در گذشته گفته شده بود که سامسونگ در نظر دارد گلکسی C5 را با یک نمایشگر 5.2 اینچی وارد بازار کند . امروز نیز یکی از سایت های خبری با نام گیک بنچمارک (Geekbench) اطلاعات بیشتری را در مورد این دستگاه منتشر کرد . خبرگزاری سم موبایل (SamMobile) نیز به اعتبار برخی از منابع خبری خود جزییاتی را ارائه کرده و همچنین تایید کرده است که گوشی های سری گلکسی C به بدنه های فلزی مجهز هستند .

از آنجایی که سامسونگ پس از عرضه گلکسی S6 با یک بدنه از جنس فلز و شیشه گوشی های سری A خود را نیز با چنین ترکیبی به بازار فرستاد ، بعید نیست که گوشی های سری C گلکسی نیز ادامه رو همین روند باشند . 

مشخصات فنی

این احتمال وجود دارد که مشخصات فنی گوشی های سری گلکسی C5 شباهت هایی با مشخصات فنی گوشی های سری گلکسی A (2016) داشته باشند . لیست منتشر شده در سایت گیک بنچمارک از این امر حکایت می کند که گوشی گلکسی C5 (SM-C5000) به یک رم 4 گیگابایتی ، پردازشگر هشت هسته ای 1.5GHz کوالکوم اسنپدراگون 617 و سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0.1 مجهز است . سامسونگ گفته است که از این به بعد همه گوشی های جدید خود را با پلت فرم اندروید 6.0.1 وارد بازار می کند .

از آنجایی که حتی گوشی های سری J (2016) گلکسی نیز با بدنه ای فلزی به بازار آمدند ، می توان گفت که امسال سامسونگ همه توجه خود را بر روی ارتقاء سبک طراحی متمرکز کرده است . سازنده کره ای گفته است که گوشی های سری گلکسی C خود را از ماه مه ( 12 اردیبهشت تا 11 خرداد ) ابتدا در بازارهای چین و سپس در دیگر بازارهای جهانی عرضه می کند . با توجه به جزییات ارائه شده در مورد قیمت این محصولات می توان گفت که گوشی های سری گلکسی C سامسونگ از نظر پیشرفتگی بین گوشی های پیشرفته سری A و گوشی های اقتصادی سامسونگ قرار می گیرند . 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر