خرید بازی های جدید اپل

خرید بازی های جدید اپل

تکنولوژی مصرف کننده مانند هر چیز دیگری در زندگی وجود دارد و باید بدانیم که بدون محدودیت نیست. در رابطه با آی تونز (iTunes) این محدودیت ها شما را به پنج کامپیوتر منحصر می کند به این گونه که تنها می توانید در مجموعه ای از پنج کامپیوتر مختلف بازی کنید. درین حالت مجوز حیاتی است اما این کار این اجازه را به کاربران این سیستم ها می دهد که با استفاده از اپل آی دی مربوطه به تمام کتاب های صوتی، برنامه ها، کتاب ها، فیلم ها، آهنگ ها و دیگر مطالب گره خورده به آن دسترسی پیدا کنند.

بدون مجوز مناسب، به احتمال زیاد سر خود را به کیبرد می زنید همان گونه که  می خواهید بدانید چگونه می توان به نسخه ی دیجیتال بیدار کننده ی قدرتی (force awakens) که شما در آیفون خود خریداری کرده اید دست یافت.
خوش بختانه اجازه ی یک کامپیوتر در آی تونز سریع و آسان است. شما می توانید فرایند یک کار را چند ثانیه متوقف کنید هرچند که باید این کار را از کامپیوتری که قصد انجامش را دارید انجام دهید، و آیفون، آیپاد یا آیپد شما آن را متوقف نخواهد کرد.

 

منبع خبر: digitaltrends

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر