5 مقاله برتر هفته: استفاده از Docker با ابزارهای مدیریت پروژه، MySQL جدید، و غیره!

5 مقاله برتر هفته: استفاده از Docker  با ابزارهای مدیریت پروژه، MySQL جدید، و غیره!

در 5 مقاله این هفته، مصاحبه ای با کیلا بانکز 14 ساله در مورد اپن سورس برای نوجوانان، 9 پروزه رباتیک مبتدی پسند، MySQL جدید، مرورگر خلاقانه ویوالدی ، و مزایای استفاده از Docker با ابزارهای مدیریت پروژه، را داریم.

5 مقاله برتر هفته:

5) پنج برنامه اپن سورس برای جعبه ابزار خودکار نوجوانان

در حال حاضر کیلا بانکز راهی طولانی را برای سفر اپن سورس خود آمده است. در مصاحبه ای راجع به  سری های OSCON مان، او در مورد ابزارهای اپن سورس مورد علاقه خود سخن می گوید و اینکه چگونه بچه ها می توانند در جوامع اپن سورس، بیشتر مشغول شوند.

 

4) 9 پروژه اپن سورس رباتیک

نویسنده و ویراستار Opensource.com -جیسون بیکر- 9 سخت افزار، نرم افزار و پروژه شبیه ساز ربات را معرفی می کند که شما با استفاده از آنها می توانید رباتیک های اپن سورس را آغاز کنید.

 

3) MySQL جدید

Geir در حال کار با تیم پایگاه داده MySQL از سال 2008 است، و در این مقاله به ما می گوید که MySQL  5.7، نتیجه تقریبا سه سال توسعه است و بهبودهایی را در تمام زمینه های پروژه به ارمغان می آورد.

 

2)  مرورگر جدید ویوالدی از جامعه راهنمایی می گیرد.

بنیامین کرنسا، مهندس  QA، به عنوان بخشی از ستون وب باز خود بر روی وب سایت ، در مورد مرورگر خلاقانه و جدید ویوالدی، مصاحبه ای می کند.

 

1)پنج دلیل استفاده از Docker  برای نصب و راه اندازی بهره وری نرم افزار

تاتیانا متخصص  بهره وری نرم افزار، سوالات بسیاری در مورد نصب و راه اندازی نرم افزاردریافت کرده، که می گوید، می توان با Docker  آن را ساده کرد. در این مقاله او مزایای اصلی استفاده از Docker  را با این ابزارهای مدیریت پروژه به ما نشان می دهد:  OnlyOffice، OpenProject  و Redmine.

منبع خبر:

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر