آزمایش غوطه وری در آب مدل اندروید 5.1 برای Motorola DROID Turbo شروع شد

آزمایش غوطه وری در آب مدل اندروید 5.1 برای Motorola DROID Turbo شروع شد


بر اساس یک گزارش تازه منتشر شده، برخی از صاحبان Motorola DROID Turboدر آزمایش غوطه¬وری در آب برای به روز رسانی اندروید 5.1 که مدت زیادی منتظر آن بوده اند، شرکت می کنند. برای شرکت در آزمایش غوطه وری موتورولا، شما میبایست عضو شبکه بازخورد موتورولا(Motorola Feedback Network) باشید. این DROID Turbo بسیار خاص یکی از مدل هایی است که موتورولا تصمیم گرفت در آن از سیستم اندروید 5 بگذرد و از اندروید4.4.4 به اندروید5.1ارتقاء یابد.


این به¬روزرسانی چون شامل ویژگی هایی از هردو نسخه اندروید 5 و 5.1 است دارای اهمیت ویژه ای خواهد بود. در نتیجه پوشه باید شامل طراحی اساسی برای اندروید، اخطار قفل صفحه، صفحات تازه برنامه های کاربردی جدید، گردآورنده 64 بایت ART که برنامه ها را سریعتر باز می¬کند، حالت نگهدارنده باطری، لامپ عکاسی با راه اندازی سریع، اشکال کارتونی با راه اندازی سریع، پیشرفت امنیت برای گوشی های گم شده و یا دزدیده شده و امکانات بیشتر باشد.
سرپرست ارشد مدیریت تولید محصولات نرم افزاری موتورولا دیوید شوستر، به تازگی بر روی حساب کاربری گوگل پلاس خود در مورد اندروید 5.1 برای موبایل نوشت: ((ما هنوز در مرحله آزمایش آزمایشگاهی هستیم و شرایط خوب به نظر می¬رسد)). این گوشی پاییز گذشته با صفحه نمایش 5.2 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1440 x 2560 به بازار آمد. مدل Snapdragon 805 SoC هنوز درپرده ای از ابهام قرار دارد که دارای یک پردازشگر quad-core 2.7GHz ، پردازنده گرافیکیAdreno 420 است. رم 3گیگابایتی داخل دستگاه به همراه حافظه غیر قابل افزایش 32 یا 64 گیگابایتی قرار دارد. یک تصویر بردار21 مگا پیکسلی در پشت و یک تصویر بردار سلفی 2مگا پیکسلی در جلو دستگاه قرار دارد. موتورولا میگوید که باطری 3900 میلی آمپری، گوشی را تا 48 ساعت با کارکرد چندگانه روشن نگاه میدارد. در حالی که که گوشی گواهیIP ندارد، مجهز به پوشش P2iشده تا آن را از پرت شدن و بارش ناگهانی باران محافظت کند.
اگر به راستی موتورولا مشغول انجام آزمایش غوطه وری در آب برای DROID Turbo باشد، میتوانیم شاهد معرفی آن برای تمام کاربران گوشی موبایل تا اواخر این هفته باشیم. تا آن زمان کاربران میتوانند با مراجعه به وبسایت وریزون یک نظر اجمالی به مدل به روز شده بیندازند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر