شرکت OnePlus استفاده از اسکن اثر انگشت را برای گوشی OnePlus 2 تایید کرد

شرکت OnePlus استفاده از اسکن اثر انگشت را برای گوشی OnePlus 2 تایید کرد


پس از معرفی گوشی OnePlus و استقبال گسترده ای که از آن صورت گرفت، این کمپانی در پی ارایه ی محصول جدیدی به بازار است. معرفی این محصول به زودی و طی کنفرانس عمومی این شرکت صورت خواهد گرفت. جدیدترین اطلاعات لو رفته درباره ی این گوشی را می توانید در ادامه ی مقاله بخوانید.


 در تصویر بالا که قسمت پشتی موبایل را نشان می دهد، چیزی که به نظر یک اسکنر اثر انگشت می رسید در زیر فلش دیده می شود. OnePlus 2 جدید در طی یک مراسم VR که در 27 ام جولای ساعت ده به وقت اروپا برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.
گوشی OnePlus 2 از یک نمایشگر 5.5 تا 5.7 اینچی برخوردار است. درست است که نمی دانیم که رزولوشن به صورت( FDH (1080 x 1920 خواهد بود و یا (QHD(1440 x 2560 ولی می دانیم که این گوشی از تراشه ی SoCی Snapdragon 810 بهره می گیرد که حاوی یک CPU ی هشت هسته ای و GPU ی Adreno 430 است. OnePlus دارای نسخه ی 2.1 تراشه است این همان نسخه ای است که اکنون باعث بیش از اندازه گرم شدن +Sony Xperia Z3 می شود. این گوشی دارای پورت USB نوع C بوده که به کاربر امکان استفاده از کابل شارژ از هر دو جهت (بالا و پایین) را می دهد.

OnePlus گفته است که در ابتدا از همان سیستم همه جانبه ای استفاده می نماید که در OnePlus از آن استفاده نموده بوده است. OnePlus اکنون در حال دعوت از میهمانان برای رونمایی این گوشی جدید خود است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر