باتری بزرگ و نمایشگر منحنی شکل برای گلکسی نوت 6 !

باتری بزرگ و نمایشگر منحنی شکل برای گلکسی نوت 6 !

گوشی پرچم دار دیگری از سامسونگ در راه است .

اگر که برای خریدن گوشی جدید سامسونگ از خریدن گلکسی S7 صرف نظر کرده اید ، بهتر است که این خبر را کامل بخوانید زیرا اخیرا یک وب سایت هلندی با نام جی اس ام هلپ دسک (Dutch site GSM Helpdesk) خبرهای تازه ای را در مورد محصول پرچم دار جدید این سازنده منتشر کرده است .

در این سایت ذکر شده است که گلکسی نوت 6 با یک باتری بزرگ 4,000mAh وارد بازار می شود که جهش بزرگی نسبت به باتری 3,000mAh گلکسی نوت 5 می باشد . این باتری نوت 6 را ساعت ها سر پا نگه می دارد .

منبع جی اس ام هلپ دسک همچنین گفته است که سازنده کره ای احتمالا نوت 6 را با یک نمایشگر منحنی شکل وارد بازار می کند اگر چه که سامسونگ هنوز تصمیم خود را در این مورد بیان نکرده است . 

مشخصات احتمالی گلکسی نوت 6 

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2016 گفته بود که نوت جدید را با یک نمایشگر 5.8 اینچی 2560 در 1440 پیکسلی QHD ، اسکنر اثر انگشت و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند با وجود این اخیرا شایعه های متفاوتی در مورد این دستگاه مخصوصا در زمینه دوربین نوت 6 منتشر شده و علاوه بر این گفته شده است که سامسونگ می خواهد فبلت جدید خود را به صورت ضد آب وارد بازار کند .

جی اس ام هلپ دسک سابقه چندان درخشانی در زمینه دادن اطلاعات در مورد مشخصات فنی یک دستگاه ندارد اگرچه که جزییاتی که در مورد اچ تی سی 10 از این سایت ارائه شد ، جزییات دقیقی بودند . انتظار می رود که سامسونگ فبلت گلکسی نوت 6 را در ماه اوت و یا سپتامبر ( 11 مرداد تا 9 مهر ) وارد میدان کند .

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر