گوشی بعدی هواوی با نمایشگر QHD می آید !

گوشی بعدی هواوی با نمایشگر QHD می آید !

اگر که به یاد داشته باشید سال گذشته ریچارد یو ، مدیر عامل هواوی ، گفته بود که علاقه چندانی به استفاده از نمایشگرهای QHD در گوشی های این برند ندارد . وی در بیان علت این اقدام گفت که تمایز دادن نمایشگرهای QHD با نمایشگرهای FHD برای برخی از کاربران سخت می باشد . ظاهرا یو اخیرا نظر خود را در این مورد عوض کرده است .

و دلیل این تغییر رویکرد فناوری VR می باشد . ریچارد یو در سایت ویبو (Weibo) گفت : " سال گذشته مسلما من از خرید یک دستگاه 2K صرف نظر می کردم زیرا دستگاه های مجهز به این نمایشگر شارژ زیادی را از باتری می گیرند و کیفیت تصویر نمایشگرهای آن ها تفاوت چندانی با کیفیت تصویر نمایشگر دستگاه های دیگر ندارد اما هم اکنون نظر من تغییر کرده است و گوشی بعدی من مجهز به یک نمایشگر 2K خواهد بود زیرا به فناوری VR علاقه دارم . "

می توان انتظار داشت که منظور ریچارد از 2K نمایشگرهای QHD بوده باشد . البته شاهد دیگری که می توان به استناد از آن عرضه گوشی های جدید با نمایشگرهای QHD را تایید کرد ، هدست های VR می باشند که هواوی هفته پیش از ساخت یکی از آن ها خبر داد .

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر