آفیس جدید برای مک

آفیس جدید برای مک

متیکروسافت نسخه ی نهایی آفیس 2016 را برای مک منتشر کرد. این شرکت یک پیش نمایش از این محصول را در مارس ارائه کرد و از هم اکنون شما می توانید نسخه ی کامل و نهایی را از مایکروسافت خریداری کنید.

آفیس 2016 برای مک به طور قابل ملاحظه ای نسبت به نسخه ی 2011 آن متفاوت است. برنامه ی جدید طراحی جدید UI را به ارمغان آورده است درست همانند چیزی که در نسخه ی ویندوز و موبایل این برنامه قابل مشاهده است در حالی که از طراحی جدید و ویژگی های سیستم عامل X پشتیبانی می کند. این نسخه از ویژگی هایی مانند حالت تمام صفحه، حرکات چند لمسی (multi_touch) و هم چنین دارای همه ی شبکه های چشمی برای همه ی مکینتاش ها با وضوح بالا می باشد.
آفیس 2016 برای مک همراه با پنج برنامه ی کاربردی اش: ورد، اکسل، پاورپوینت، چشم انداز و OneNote در دسترس است. اگر شما یک کاربر آفیس همه روزه هستید، می توانید این برنامه را به صورا رایگان دانلود کنید. اگر دانش آموز هستید نیز می توانید این برنامه را به صورت رایگان یا با تخفیف قابل ملاحظه ای دانلود کنید. اگر یک کاربر خانگی باشید می توانید این برنامه را به صورت ماهانه یا سالانه با قیمت اشتراک به عنوان نسخه ی ویندوز یا از خرده فروش های محلی دانلود کنید.

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر