با CUBOT Dinosaur آشنا شوید؛ یک گوشی 119 دلاری مجهز به اندروید مارشمالو

با CUBOT Dinosaur آشنا شوید؛ یک گوشی 119 دلاری مجهز به اندروید مارشمالو

آیا تا به حال نام CUBOT را شنیده‌اید؟! احتمالا جواب شما به این سوال منفی خواهد بود، حق هم دارید! این نام متعلق است به یک کمپانی چینی که هنوز به شهرت نرسیده و می توان آن را در بین صدها تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند بسیار ناشناس دانست. با این حال این موضوع باعث نخواهد شد که چیزی از ارزش گوشی‌های تولیدی CUBOT کم شود. این کمپانی به تازگی و برای رقابت با سایر تولید کنندگان کشور متبوع‌ خود یک گوشی جدید معرفی کرده که نسبت به قیمت‌اش از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، یک گوشی زیبا به نام CUBOT Dinosaur.

مشخصات اصلی CUBOT Dinosaur

    نمایشگری 5.5 اینچی اچ دی به همراه شیشه خمیده 2.5 بعدی
    پردازنده‌ی مدیاتک MTK6735 با 4 هسته‌ی 64 بیتی و سرعت 1.0 گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720
    سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو
    3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی
    دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و فوکوس خودکار
    دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی با لنزی با دهانه‌ی f2.8
    پشتیبانی از دو سیم کارت 4G

CUBOT Dinosaur در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد اما از نظر ظاهری و جنس بدنه می‌تواند با گوشی‌های بالاتر از خودش مقایسه شود. فریمی از جنس فولاد ضد ضربه و بدنه‌ای از جنس کادمیوم و کروم از Dinosaur گوشی‌ای ساخته است که در عین زیبایی و استحکام مناسب، احساس در دست گرفتن یک گوشی باریک و سبک را به کاربر منتقل می‌کند. همچنین نمایشگر این گوشی با شیشه‌ی محافظ 2.5 بعدی و حاشیه‌های کناری بسیار کم، زیبایی این دستگاه را دو چندان کرده است.

منبع انرژی این گوشی توسط یک باتری 4250 میلی آمپری تامین می‌شود که تراکم انرژی آن 650 وات ساعت در هر لیتر می‌باشد و در مقایسه با دیگر گوشی‌هایی که از این نوع باتری استفاده می‌کنند 14 درصد بیشتر دوام می‌آورد و با کار سخت نیز تا دو روز شما را همراهی خواهد کرد.

CUBOT Dinosaur در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی با قیمت 119 دلار از فروشگاه gearbest قابل خرید می باشد که شما می توانید از طریق دکمه زیر وارد صفحه این محصول در این فروشگاه شوید. همچنین به مناسب روز جهانی مادر، این فروشگاه تخفیفاتی را نیز برای چندین محصول خود در نظر گرفته است که شما می‌توانید از طریق این لینک اطلاعات بیشتری از این تخفیفات کسب نمایید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر