BMW صد سالگی خود را با 100 خودرو خاص سری ۷ جشن می‌گیرد

BMW صد سالگی خود را با 100 خودرو خاص سری ۷ جشن می‌گیرد

همیشه سالگرد تاسیس شرکت‌های بزرگ اهمیت زیادی برای مدیران آنها داشته و آنها سعی می‌کنند تا برای این سالگردها مراسمی خاص را برگزار نمایند. حالا این موضوع برای شرکت BMW پیش آمده و مدیران این شرکت 100 سالگی تاسیس آن را با معرفی نسخه‌ای مخصوص از خودروهای سری 7 خود با نام “7Series – The Next 100 Years” معرفی نموده‌ و اعلام کرده‌اند که تنها 100 دستگاه از این خودرو به کمک بازوی طراحی این شرکت، BMW Individual تولید خواهد شد.

چند روز پیش نیز اطلاعاتی در مورد طراحی دو مدل خاص از این خودرو توسط BMW Individual منتشر و اعلام شده بود که BMW تنها قصد تولید 1 و 6 دستگاه از خودرو‌های Master Class و Soltaire از خودروی سری 7 را دارد. حالا که سالگرد صد سالگی شرکت BMW نیز فرا رسیده، شاهد رونمایی این شرکت بزرگ از این خودروی قدرتمند و فوق‌العاده لوکس هستیم. مدیران ب‌ام‌و قصد دارند این خودرو را با موتورهای مختلف و به سفارش خریداران در اختیار آنها قرار دهند.

اما خودروی جدید 7Series – The Next 100 Years به موتور هیبریدی 740Le iPerformance مجهز خواهد شد، موتوری که می‌تواند نیروی 240 کیلووات ساعتی (326 اسب بخاری) را تولید نماید. امکان ارتقاء دادن موتور این خودرو به V8 750Li نیز وجود خواهد داشت، موتوری که قادر به تولید 450 اسب بخار نیرو بوده و می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را به 4.7 ثانیه کاهش دهد. اگر کاربران بخواهند از سیستم M760Li استفاده نمایند، در این صورت یک موتور قدرتمند V12 می‌تواند با مجهز بودن به تکنولوژی TwinPower Turbo، قدرت خودرو را به 610 اسب بخار افزایش داده و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را نیز به 3.7 ثانیه کاهش دهد.


اما همانطور انتظار دارید، خودروی جدید شرکت BMW که به مناسبت سالگرد 100 سالگی این شرکت طراحی شده، به سیستم اختصاصی این شرکت با نام iDrive infotainment مجهز شده است. جدای از وجود صفحه‌نمایشی لمسی در بخش کنسول خودرو، حالا امکان دنبال کردن حرکات دست کاربران به کمک سنسورهای سه‌بعدی نیز وجود داشته و به کمک این سنسورها، امکان کنترل برخی از فرمان‌های خودرو برای اولین بار در BMW میسر شده است.

در مورد رنگ این خودرو نیز باید اشاره کنیم که محصول جدید BMW به رنگ “آبی متالیک صد ساله” در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، رنگی که مدیران این شرکت اذعان داشته‌اند که در حال حاضر، استادانه‌ترین رنگ و مناسب‌ترین آنها برای این خودروی فوق‌العاده می‌باشد. در بخش داخلی خودرو نیز مهندسین این شرکت تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند با به کارگیری مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد همچون چرم Merino، اصالت را حفظ نمایند.

جدای از این، ویژگی‌ها و امکانات بسیار زیاد دیگری همچون سیستم کمکی و هوشمند حرکت میان خطوط و سیستم کمکی فرمان خودرو و همچنین سیستم‌هایی هوشمند برای جلوگیری از تصادف خودرو با دیگر خودروها و موانع در قسمت جلویی و پشتی، برای این محصول وجود دارد و کاربران می‌توانند در صورت تمایل از آنها نیز استفاده نمایند. همچنین امکان مجهز کردن لامپ‌های LED خودرو به سیستم ضد خیره‌کنندگی نیز وجود خواهد داشت و به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا عملکرد بهتر چراغ‌ها خودرو خویش را در جاده‌ها تضمین نمایند.

خودروی BMW 7 Series The Next 100 Years چند شب پیش و در مراسمی اختصاصی رونمایی شد ولی هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این خودرو منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده نمایید:

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر