نازکترین گوشی سامسونگ، گلکسی A8، در جدید ترین ویدئوی خود می درخشد

نازکترین گوشی سامسونگ، گلکسی A8، در جدید ترین ویدئوی خود می درخشد


خط تولید جدید سامسونگ(سری گلکسی A) در مارس ، زمانی که غول تکنولوژی اسامی گلکسی A6، A8 و A9 را اعلام نمود راه اندازی شد. یک ماه بعد اولین شایعات به گوش رسیدند، این شایعات ورود گلکسی A8 را به بازار وعده می دادند. یک ماه دیگر طول کشید تا اولین تصاویر از این وسیله در معرض نمایش قرار بگیرد. درست امروز اولین ویدئوی این موبایل به صورت اختصاصی در اختیار ما قرار گرفت.


بزرگترین مزیت گلکسی A8 نازکی آن است، با قطر 0.32 اینچ (5.9 میلیمتر) تا امروز نازکترین محصول سامسونگ است. ظاهر آن شبیه گلکسی S6 بوده و به نظر می رسد که دور قاب آن فلزی است. طبق گفته ی کمپانی یک نمایشگر 5.7 اینچی را با 1080 x 1920 پیکسل تعبیه نموده است. علاوه بر این دارای پردازنده ی هشت هسته ای 64 بیتی Qualcomm، Snapdragon 615 است که در کنار 2 گیگ رم، 16 گیگا بایت حافظه ی قابل افزایش و دوبین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ 3,050 mAhی قرار گرفته است.
در کل به نظر می رسد که تمام آنچه را که در مورد واقعی بودن گلکسی A8 می خواستیم به دست آورده ایم. وجود A8 گواه این قضیه است که ادعای سامسونگ در مورد تمرکز این شرکت بر روی زیبایی و طراحی به عنوان پر اهمیت ترین اولویت این شرکت صحت دارد یا اینکه این شرکت حداقل تلاش دارد تا طراحی هایی عملی تر را ارایه نماید. برای صحبت در مورد موفقیت این موبایل هنوز بسیار زود است ولی به تازگی موبایل های خوبی از کره ی جنوبی را به چشم دیده ایم.

فیلم معرفی  این دستگاه موبایل را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر