چگونه با HTC 10 اسکرین شات بگیریم ؟

چگونه با HTC 10 اسکرین شات بگیریم ؟

اچ تی سی به یک گوشی قدرتمند نیاز داشت و آن را ارائه کرد : اچ تی سی 10 بهترین گوشی هوشمندی می باشد که تا به حال توسط این سازنده تایوانی عرضه شده است که البته یکی از برترین گوشی های اندروید موجود در بازار نیز محسوب می شود !

محصول جدید حقه های زیادی را در آستین خود ندارد اما یک مجری حرفه ای است که می تواند هر کاری را در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو برای کاربر خود انجام دهد . ویژگی دیگر این گوشی هوشمند طراحی بسیار زیبا و خوب آن می باشد . 

گوشی جدید از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می برد و در کنار این پلت فرم نرم افزار میانجی کمکی سنس ( Sense ) را نیز در اختیار کاربر می گذارد . برخلاف دیگر گوشی های پرچم داری که توسط اچ تی سی عرضه شده است ، اچ تی سی 10 از یک اسکنر اثر انگشت که در داخل کلید فیزیکی خانه قرار دارد ، بهره می برد . در ضلع جانبی این دستگاه نیز کلید قفل کننده / پاور و غلطانک صدا قرار گرفته است . ترکیب جدید کلیدها می تواند کمی کاربر را گیج کند اما سوال اصلی این است که چگونه باید با استفاده از ترکیب کلیدهای اچ تی سی 10 ، اسکرین شات گرفت !

جواب این سوال بسیار ساده است : برای گرفتن اسکرین شات با استفاده از این دستگاه کاربر تنها باید به طور همزمان کلید خانه ( کلیدی که درست زیر نمایشگر دستگاه قرار دارد )  و کلید کم کننده میزان صدا را فشار دهد .

پس از انجام این کار صدای کلیک کوتاهی شنیده شده ، نمایشگر دستگاه به مدت چند ثانیه روشن تر شود و یک پیام مبنی بر موفقیت آمیز بودن گرفتن اسکرین شات روی نمایشگر گوشی ظاهر می گردد . اسکرین شات قابلیت خوبی است که آگاه بودن نسبت به نحوه گرفتن آن اهمیت خاص خود را دارد . با استفاده از این ابزار کاربران به طور مثال می توانند از یک لحظه خاص در یک بازی و یا یک فیلم تصویر برداری کنند و صحنه گرفته شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر