نه روش برای تنظیم صفحه تب جدید در کروم

نه روش برای تنظیم صفحه تب جدید در کروم

اگر صفحه تب جدید کروم برایتان خسته کننده است و می خواهید آن را عوض کنید، می توانید با استفاده از افزونه های مختلف آن را تغییر دهید تا هم ظاهر بهتری داشته باشد هم پر استفاده تر باشد. دراین مقاله به نه ورش برای تنظیم صفحه تب جدید اشاره کرده ایم.

صفحه تب جدید کروم پر استفاده اما کسل کننده است. اگر به دنبال یک پیش زمینه خوب برای صفحه تب خود هستید و یا می خواهید بوکمارک های تصویری خود را بسازید، ویجت اضافه کنید و یا اطلاعاتی مانند وضعیت هوا و یا به روز رسانی های شبکه های اجتماعی خود را ببینید، ما لیستی از راه هایی که می توانید صفحه تب کروم جدید را بسازید را به شما نشان می دهیم. 
متاسفانه بسیاری از جایگزین های صفحه تب جدید گزینه های " اخیرا بسته شده" و " دیگر دستگاه ها" را که در زیر صفحه تب جدید پیش فرض دیده می شود و به شما اجازه می دهند که تب های بسته شده را دوباره باز کنید و تب هایی از دیگر دستگاه ها را باز کنید ندارند. البته برای دوباره باز کردن تب های بسته شده همیشه می توانید دکمه های Ctrl+Shift+T را فشار دهید. 

تم های کروم را نصب کنید
اگر یک پیش زمینه خوب می خواهید، یکی از تم های گوگل کروم را از وب استور دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید خودتان با استفاده از اپلیکیشن  My Chrome Theme تم های خود را بسازید. تم ها می توانند به صفحه تب جدید شما پیش زمینه اضافه کنند، و به آن رنگ و روی بیشتری دهند. 

Currently (کورنتلی) 
کورنتلی یکی از جایگزین های صفحه تب جدید است. بیشتر جایگزین های صفحه تب جدید با گزینه ها و لینک های رنگ روشن شلوغ شده اند. اما کورنتلی طور دیگری عمل کرده است، و تجربه ای مینیمالستی تر را به شما می دهد. کورنتلی زمان و وضعیت هوا را روی صفحه تب جدید نشان می دهد. شما می توانید خودتان رنگ های آن را تغییر دهید اما نمی توانید لینک وب سایت به آن اضافه کنید. اگر می خواهید لینک سایت های مورد علاقه خود را ببینید، می توانید روی دکمه سمت راست پایین صفحه تب جدید کلیک کنید تا بتوانید به صفحه تب جدید استاندارد دسترسی داشته باشید. 

Speed Dial 2 (اسپید دایل 2)
اسپید دایل 2 از بوکمارک های تصویری استفاده می کند و آن ها را " دایل" می نامد. شما می توانید دایل های بسیاری بسازید و یا حتی تامب نیل های خود را در گروه های مختلف قرار دهید. همچنین می توانید به یک نوار کناری دسترسی داشته باشید که به شما اجازه می دهد که همه بوکمارک های کروم خود را مرور کنید، تب هایی که اخیرا بسته اید را دوباره باز کنید و اپلیکیشن های وب کروم نصب شده را باز کنید. 
این جایگزین صفحه تب جدید بسیار جالب و پرکاربرد است چرا که به شما بوکمارک های زیادی برای هر وبسایتی که دوست دارید می دهد. ساخت بوکمارک های بزرگ و تصویری با اسپید دایل 2 از این که آن ها بسازید و اپلیکیشن های وب کروم را به صورت دستی نصب کنید راحت تر است. 

صفحه تب جدید Google Now-Style ( گوگل نو استایل)
این جایگزین صفحه تب جدید استایل گوگل نو را کپی می کند که به صورت پیش فرض روی اندروید 4.1 و بالاتر نصب شده و برای اپل iOS نیز موجود می باشد. گوگل نو به زودی به کروم نیز می آید، ولی تا آن زمان می توانید از این جایگزین صفحه تب جدید استفاده کنید. 
البته این افزونه مانند گوگل نو عمل نمی کند و همان اطلاعات را نشان نمی دهد. در عوض، رابط های گوگل نو را تقلید می کند و راهی ساده برای اجرای جست و جوی صوتی ارائه می دهد، اخبار و وضعیت هوا را نشان می دهد و به اپلیکیشن های وب نصب شده برای شما ایجاد می کند. 

OneFeed ( وان فید) 
وان فید صفحه تب جدید شما را به " داشبورد اجتماعی" تبدیل می کند. محتوا را از سایت هایی مانند جی میل، توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، دراپ باکس، گوگل درایو و وب سایت های خبری جمع آوری کرده و اطلاعات به روز رسانی شده را به شما نشان می دهد. مانند دیگر صفحه های تب جدید، همچنین به شما اجازه می دهد که وب سایت هایی که اخیرا چک کرده اید و بوکمارک ها را دوباره باز کنید. 
برخلاف بعضی از صفحات تب جدید دیگر، وان فید بسیار مرتب است و در اصل یک سرویس وب کامل محصوب می شود. تنظیمات وان فید شما همچنین اگر شما با کامپیوترهای دیگر وارد شوید نیز شما را دنبال می کند. 

Awesome New Tab Page (آسوم نیو تب پیج) 
آسوم نیو تب پیج قابل تنظیم ترین جایگزین صفحه تب جدید است. ظاهر آن مانند رابط ویندوز 8 مایکروسافت است، که به آن مترو گفته می شود. با این حال، آسوم نیو تب پیج فقط ظاهر مدرن مایکروسافت را تقلید نمی کند. بلکه به شما اجازه می دهد که اپلیکیشن، بوکمارک و حتی ویجت های تعاملی اضافه کنید. برای مثال، به صورت پیش فرض ویجت ساعت روی دستگاه شما نصب می شود. همچنین می توانید ویجت های دیگر نیز نصب کنید، از جمله ویجت هایی که وضعیت هوا، محتوای جی میل، توییتر و یا  RSS را روی صفحه تب جدید شما نشان دهد. 


, New MetroTab( نیو مترو تب) 
اگر به دنبال صفحه تب جدیدی هستید که سعی کرده است رابط مدرن مایکروسافت را تقلید کند، از نیو متروتب استفاده کنید. آوسوم نیو تب پیج اندکی از ویندوز 8 الهام گرفته است، اما نیو متروتب مانند صفحه شروع ویندوز 8 است. 
نیو متروتب اما اپلیکیشن های نصب شده شما و وب سایت هایی که اخیرا به آن ها سر زده اید را نشان می دهند. بعضی از اپلیکیشن ها می توانند اطلاعاتی را در ظاهر تایل های لایو روی صفحه تب جدید ، درست مانند تایل های لایو ویندوز 8 و ویندوز 8 فون به شما نشان دهند. 

Empty New Tab Page ( امپتی نیو تب پیج) 

امپتی نیو تب پیج یک اکستنشن ساده است که صفحه تب جدید را به طور کامل نمایش دهید. پس از نصب این افزونه، صفحه تب جدید شما کاملا سفید خواهد بود- بدون هیچ اپلیکیشن، بوکمارک و وب سایت هایی که اخیرا روی مرورگر خود باز کرده اید. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر