سامسونگ به منظور به کارگیری تکنولوژی AMD's FreeSync از اولین مانیتورهای خود در خط تولید UHD رونمایی می کند.

سامسونگ به منظور به کارگیری تکنولوژی AMD's FreeSync از اولین مانیتورهای خود در خط تولید UHD رونمایی می کند.


دو مانیتور U24E590D  و  U28E590D , اولین مانیتورهای UHD سامسونگ با قابلیت AMD FreeSync می باشند. تکنولوژیِFreeSync نرخ تجدیدِ (refresh rates) مانیتور را به منظور حذف پرش های زیاد و اجرای روان مالتی مدیا , همگام و برابر میکند. ادغام قابلیت AMD FreeSync مخصوصا برای گِیمرها خیلی کارآمد و مفید خواهد بود زیرا با افزایش چشمگیر در پاسخ دهی و حذف پارگی تصویر روبه رو خواهند شد.

 

نمایشگرهای  U24E590D   و  U28E590D's UHD با رزولوشن (3840x2160) , به صورت قابل ملاحظه متن ها و تصاویر و ویدیو های واضح تری را ارایه می کنند. محتوای تازه و سطح روشنایی 370cd/m2 به همراه رنگ های اشباع و زنده , همگی دست در دست هم داده و یک تجربه ی بصری زیبا را در یک نمایشگر بدون لرزش  به ارمغان می آورند. هر دویِ مانیتورها دارای پورت HDMI 2.0 میباشند که از فرکانس 60 Hz برای نمایشِ روانِ محتوا پشتیبانی می کنند , این در حالیست که مدل 28 اینچی دارای 1ms response time می باشد.
با تکنولوژیِ Game Mode سامسونگ , " تجربه بصری "به خاطر زمان پاسخ دهی سریع تربه تغییر رنگ ها و روشنایی , افزایش میابد. در این حالت حتی در صحنه های تاریک هم شما شاهد تصاویر پویا و زنده ای خواهید بود. مانیتور U28E590D از یک بیلیون رنگِ بی نظیر پشتیبانی می کند که این عدد 64 برابر میزان موجود در مانیتورهای قدیمی است.

بهره وری و قابلیت استفاده و اتصال  بهسازی شده

هر دویِ این مانیتورها ابزارهای چند وظیفگی (multi-tasking) قدرتمندی را ارایه می کنند , با قابلیت Picture-in-Picture کاربران می توانند در یک پنجره به تماشای فیلم مشغول باشند و در پنجره ی دیگر کار دیگری را انجام دهند و قابلیت Picture-by-Picture به کاربران این امکان را می دهد تا دو PC را به یک مانیتور وصل کنند. علاوه بر این , پورت های DP and HDMI به این معناست که هیچ محدودیتی در اتصال وجود ندارد و هر دو دستگاه متفاوت می توانند به یک مانیتور وصل شده و همگام سازی شوند.

وضوحِ کریستال مانندِ صفحه نمایش های UHD از فشار بر چشم ها می کاهد و به کاربران اجازه ی استفاده ی بلند مدت از این صفحه نمایش ها را می دهد.

قیمت مانیتور U24E590D , $399.99 می باشد و از 26 تیرماه سال جاری در دسترس خواهد بود (July 26, 2015). مدل U28E590D هم اکنون با قیمت $599.99 موجود می باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر