۵ طرح برتر فناوری در حوزه نفت و گاز انتخاب می‌شوند

۵ طرح برتر فناوری در حوزه نفت و گاز انتخاب می‌شوند

رئیس پارک علم و فناوری بوشهر گفت: از ۱۸ طرح، ۵ طرح نوآورانه برتر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس برگزیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب رستمی رئیس پارک علم و فناوری بوشهر در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس گفت: این جشنواره با رویکرد نوآوری و فناوری ها و همچنین تمرکز بر طرح هایی که در مرحله عملیاتی و تجاری‌سازی هستند، برگزار شده است، یعنی طرح ها یا باید نمونه صنعتی داشته و یا وارد صنعت شده باشند تا بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: امثال ۱۸۱ طرح نوآورانه از ۲۴ استان کشور به این جشنواره رسیده که در مرحله اول ۱۸ طرح به دور نهایی رسیدند؛ برای انتخاب طرح ها از ۷۱ داور حوزه صنعت و دانشگاه بهره‌مند شده ایم.

رستمی با بیان اینکه مجریان این طرح ها امروز به دفاع شفاهی از طرح خود می پردازند، تصریح کرد: در نهایت ۵ طرح برتر را انتخاب کرده و به آنها جوایزی اعطا خواهیم کرد.

رئیس پارک علم و فناوری بوشهر اظهار داشت: فردا در دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس اختتامیه جشنواره ملی دانایی با حضور مسئولان وزارت نفت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مسئولان استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به جوایز ۵ طرح برگزیده این دوره از جشنواره ملی دانایی خلیج فارس گفت: علاوه بر جوایز نقدی، به هر طرح ۵۰ میلیون وام قرض الحسنه با ۴ درصد سود از سوی معاونت علمی به این طرح های برگزیده اعطا می شود.

رستمی اضافه کرد: همچنین مجریان طرح ها اگر بخواهند طرح شان را در پارک علم و فناوری بوشهر ارائه کنند، می توانند بدون فرآیند گزینشی و اداری به هدف خود دست یابند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر